tromaktiko: Βίκυ Καγιά: «Δεν θα ήθελα να επιστρέψω στην πρωινή ζώνη»

Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Βίκυ Καγιά: «Δεν θα ήθελα να επιστρέψω στην πρωινή ζώνη»



H Bίκυ Καγιά, εδώ και δύο σεζόν παρουσιάζει το Shopping Star, ωστόσο, είναι μια παρουσιάστρια που έχει περάσει και από την...
πρωινή ζώνη, ως οικοδέσποινα του θρυλικού ''Πρωινού καφέ'' στον ΑΝΤ1. Η ίδια μιλά μέσα σε άλλα για το αν ξαναγύρναγε στη ζώνη αυτή...

Ήσουν η τελευταία παρουσιάστρια του «Πρωινού Καφέ». Θα ήθελες να επιστρέψεις στην πρωινή ζώνη;

«Όχι, δεν θα ήθελα, καλά είμαι εκεί που είμαι».

Τι παρακολουθείς στην τηλεόραση; Τι σου αρέσει;

«Το ''The Voice'', ταινίες, και ό,τι καταφέρω στο Διαδίκτυο. Δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου γιατί όταν γυρνάω σπίτι είμαι με τη μικρή. Θέλω να περνάω τον χρόνο που έχω με την οικογένειά μου».

Το «Survivor» σου άρεσε;

«Έτσι κι έτσι. Δεν μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να πεινούν και να στεναχωριούνται. Δεν το αντέχω. Εγώ δεν θα το άντεχα όλο αυτό».

Με πρόλαβες στην επόμενη ερώτηση. Αν θα έπαιρνες μέρος...

«Όχι, ποτέ. Δεν θα μπορούσα να μην τρώω και να ζω στην υγρασία. Σε αυτές τις συνθήκες».
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!