χρόνια καθώς αντικαταστάθηκε από την νέα διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή κανονικού εύρους.
Όπως είπεε ο κ.Σπίρτζης, υπάρχει συνεργασία μαζί με το δήμο Ελευσίνας, την ΕΡΓΟΣΕ, τον ΟΣΕ και τα ΕΛΠΕ για την ανασύσταση της γραμμής σε σύγχρονο κλάδο του προαστιακού της δυτικής Αττικής, του τμήματος του μετρικού τραίνου της Πελοποννήσου που γειτνιάζει με τις εγκαταστάσεις των διυλιστηρίων της ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΑΕ σε Ελευσίνα και Ασπρόπυργο.
Σημείωσε πως η γραμμή έγινε και πάλι αξιοποιήσιμη με νόμο που πέρασε πριν ένα ενάμιση χρόνο με νόμο. Ήδη η συμφωνία που υπάρχει με τα ΕΛΠΕ προβλέπει ένταξη της γραμμής αυτή ως Προαστιακής για να καλύψει όλο το Θριάσιο Πεδίο (Ασπρόπυργο, Ελευσίνα).
Η σιδηροδρομική αυτή γραμμή θα συνδέει την πόλη της Ελευσίνας και του Ασπροπύργου με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αττικής, από Αθήνα ως αεροδρόμιο. Στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής που θα μείνει ανενεργό προβλέπεται ότι ο Δήμος Ελευσίνας μπορεί να δημιουργήσει ποδηλατόδρομο, όσο το τμήμα παραμένει ανενεργό.
Ήδη η ΓΑΙΑΟΣΕ σε συνεργασία με τον Δήμο Ελευσίνας προχωρά στην αξιοποίηση συγκεκριμένων ακινήτων στο πλαίσιο ανάδειξης της Ελευσίνας ως Πολιτιστική πρωτεύουσα του 2021.
Πηγή