tromaktiko: Η Ευγενία Δημητροπούλου εξομολογείται: ”Είχα τρομάξει! Σταμάτησα στην Ακαδημίας που ήταν κάτι αστυνομικοί…”

Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2017

Η Ευγενία Δημητροπούλου εξομολογείται: ”Είχα τρομάξει! Σταμάτησα στην Ακαδημίας που ήταν κάτι αστυνομικοί…”



Μια αποκαλυπτική συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής ΕΔΩ παραχώρησε η Ευγενία Δημητροπούλου και μίλησε μεταξύ άλλων για μια περιπέτεια που είχε με…
παπαράτσι!

«Μια φορά μου έχει τύχει να με κυνηγήσουν παπαράτσι. Είχα τρομάξει. Ήμουν στο Εθνικό. Κατέβηκα από την πίσω πόρτα, γιατί από εκεί βγαίναμε όλοι οι ηθοποιοί. Στη Φειδίου. Είναι μικρός δρόμος, σκοτεινός. Ήταν δύο κύριοι οι οποίοι με περίμεναν, με κοίταζαν όση ώρα ήμουν με τον Άμλετ (τον σκύλο της). Επιβιβάστηκαν σε μια μηχανή και με ακολουθούσαν. Φοβήθηκα. Σταμάτησα στην Ακαδημίας που ήταν κάτι αστυνομικοί, γιατί δεν ήξερα περί τίνος πρόκειται, δεν είχα καταλάβει. Μου το είπαν οι ίδιοι οι αστυνομικοί ότι ανήκει σε δημοσιογράφο η μηχανή. Εγώ δεν είχα καταλάβει, δεν είχαν καμία φωτογραφική μηχανή», εξομολογήθηκε.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!