tromaktiko: «Άδειασμα» από τη Σοφία Λεοντίτση του My style rocks: "Ήξερα ότι θα φύγω από το παιχνίδι, είχα ακούσει" [video]

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

«Άδειασμα» από τη Σοφία Λεοντίτση του My style rocks: "Ήξερα ότι θα φύγω από το παιχνίδι, είχα ακούσει" [video]



Ο λόγος του χθεσινού της ντυσίματος στο Gala του My style rocks και όσα αποκάλυψε η Σοφία Λεοντίτση στην Ντορέττα Παπαδημητρίου...


Η Σοφία Λεοντίτση το βράδυ της Παρασκευής ήταν η παίκτρια που αποχώρησε από το My style rocks. Η διαγωνιζόμενη είχε επιλέξει για το Gala με θέμα Avnant Garde να εμφανιστεί με ένα φόρεμα φτιαγμένο από σκουπίδια και τη φωτογραφία του προφίλ στο twitter με την ονομασία «Σούλα Γκλάμορους» που είχε σχολιάσει ποικιλοτρόπως την παίκτρια κατά τη διάρκεια της συμμετοχής της στο My style rocks.

Η Σοφία Λεοντίτση βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή ΕΔΩ της Ντορέττας Παπαδημητρίου, αλλά δεν μίλησε μόνο για αυτό, έριξε τα πυρά της προς όλους, λέγοντας πως γνώριζε ότι θα αποχωρούσε…


«Είναι ένα προφίλ που με κατέκρινε πολύ και όχι μόνο εμένα, και κάποια άλλα κορίτσια. Είναι άλλο να ασκούμε κριτική σε κάτι και άλλο να προσβάλουμε, γιατί οι χαρακτηρισμοί που έβαλε κάτω από κάθε φωτογραφία ήταν χυδαίοι και με αυτό που έκανα χθες ήθελα να περάσω ένα κοινωνικό μήνυμα. Χθες έκανα τη Σούλα Γκλάμορους στο Gala. Έκατσα και έφτιαξά ένα φόρεμα από σακούλες σκουπιδιών γιατί ήταν μέσα στο θέμα σαν ρούχο και απλά επειδή ήξερα ότι θα φύγω, θεώρησα ότι είναι η μόνη ευκαιρία να κάνω αυτό. Και είπα σακούλες σκουπιδιών, ποιος μου θυμίζει σκουπίδι; Αυτό το προφίλ. Πόσα παιδιά έχω λάβει από παιδιά 14-16 ετών ότι δέχονται bullying σε μηνύματα από ψεύτικα προφίλ για τη διαφορετικότητα τους, για τα ρούχα που φοράνε. Το κατέκρινε η κριτική επιτροπή, προτιμούσαν να έχω περάσει ένα οικολογικό μήνυμα. Εγώ ήθελα να περάσω ένα κοινωνικό.

Εγώ ήξερα ότι θα φύγω από το παιχνίδι. Εκτός του ότι είχα ακούσει backstage χωρίς να ξέρει η παραγωγή κάτι, το οποίο δεν μπορώ να πω τώρα καθώς το παιχνίδι είναι σε εξέλιξη και επειδή σέβομαι τον ΣΚΑΙ και τη δυνατότητα που μου δόθηκε μέσα από το παιχνίδι. Όταν σου βάζουν 1 βαθμό όλη την εβδομάδα σε σύνολα που δεν είναι για ένα… Είμαι μια προσωπικότητα που χάλαγε τη συνταγή μερικών, οπότε έπρεπε να τελειώσει. Εγώ ό,τι λέω το λέω με επιχειρήματα και εκτός των άλλων άκουσα και με τα ίδια μου τα αυτιά κάτι που δεν μπορώ να σου πω τώρα γιατί είναι σε εξέλιξη το παιχνίδι, αλλά όταν τελειώσει και κλείσουν τα φώτα θα μπορέσω να μιλήσω σε μια άλλη βάση».

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!