tromaktiko: Γνωστή τραγουδίστρια: «Σταμάτησα το τραγούδι γιατί ο άντρας μου προέβλεπε ότι θα χωρίζαμε»

Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

Γνωστή τραγουδίστρια: «Σταμάτησα το τραγούδι γιατί ο άντρας μου προέβλεπε ότι θα χωρίζαμε»



Η γνωστή τραγουδίστρια αποκάλυψε τον λόγο που σταμάτησε το τραγούδι...

Η Μαριάντα Πιερίδη σεβάστηκε τη γνώμη του συζύγου της, Δημήτρη Κατριβέση η οποία ήταν ότι η δουλειά τους θα τους χώριζε και αποφάσισε να σταματήσει το τραγούδι.

«Ο ένας λόγος που άφησα το τραγούδι είναι ο Νικόλας  και ο άλλος είναι ο Δημήτρης. Ξεκινήσαμε έτσι, αλλά δεν γινόταν. Το συζητήσαμε, ο ίδιος μου είπε ότι προβλέπει από τώρα ότι θα χωρίσουμε. Δεν ήταν ότι αισθανόταν άσχημα που με έβλεπε, δεν …έβγαινε.

Μάλλον είναι πάρα πολύ απαιτητική η δική του η δουλειά και δεν γινόταν, ή θα έπρεπε να σταματήσω εγώ ή θα έπρεπε να σταματήσει εκείνος. Ήταν και δική μου απόφαση εννοείται γιατί κάποια στιγμή άρχισα να αισθάνομαι ότι τρέχω πάνω σε έναν διάδρομο γυμναστηρίου.

Οπότε έχοντας το γνώθι σ’ αυτόν, θεώρησα ότι δεν έχει κανένα νόημα να συνεχίζω και να κάνω κάτι το οποίο έτσι όπως το κάνω, δεν μου αρέσει», αποκάλυψε στην εκπομπή Αποκαλυπτικά.


Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!