Σήμερα, μία νέα είδηση τον τοποθετεί ξανά στο τηλεοπτικό τοπίο. Η Apple έκανε την μεγαλύτερη προσφορά (και την μεγαλύτερη επένδυση σε σκηνοθέτη) για να τον κερδίσει στο πρόγραμμά της: τον έκλεισε για τη σκηνοθεσία, όχι μόνο του πιλότου, αλλά όλων των επεισοδίων μίας τηλεοπτικής σειράς.
Δεν υπάρχει ακόμα καμία πιο διευκρινιστική πληροφορία για το είδος, την πλοκή ή τον αριθμό επεισοδίων (υποθέτουμε ότι πρόκειται για μίνι σειρά). Ομως η ανακοίνωση της Apple κάνει σαφές ότι ο Σαζέλ θα σκηνοθετήσει κάθε ένα από τα επεισόδια.
Το πρότζεκτ αυτό έχει μεγάλη διαφορά από το «The Eddy»: στη σειρά του Netflix ο οσκαρικός σκηνοθέτης θα υπογράφει δύο από τα οκτώ επεισόδια.
Στην Apple, ο Σαζέλ φέρνει και την ομάδα των παραγωγών του: οι Τζόρτναν Χόροβιτς και Φρεντ Μπέργκερ (ναι, οι πρωταγωνιστές της «αμήχανης στιγμής των περσινών Οσκαρ») θα είναι οι παραγωγοί του πρότζεκτ.
Φαίνεται πώς ο ανταγωνισμός μεταξύ παρόχων περιεχομένου συνεχίζεται και οι επενδύσεις τώρα έχουν να κάνουν με τα πιο λαμπερά ονόματα που μπορεί κάποιος να συγκεντρώσει: η Apple έχει κλείσει πρότζεκτς και με τους Στίβεν Σπίλμπεργκ, Μπράιαν Φούλερ (Hannibal), Στίβεν Νάιτ (Peaky Blinders), Κρίστεν Γουίγκ, ενώ υπάρχει στα σκαριά σειρά με πρωταγωνίστριες τις Ριζ Γουίδερσπουν και Τζένιφερ Ανιστον.
Tα κινηματογραφικά στούντιο δε θα περίμεναν ποτέ μία τέτοια ριζική αλλαγή και μία τόσο μαζική μετατόπιση ταλέντου. Αλλά, ας πρόσεχαν...