tromaktiko: T. Boone Pickens: Αγωνιώ να δω τι θα φέρει η επόμενη 10ετία κι ας διανύω το "τελευταίο τρίμηνο"

Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2018

T. Boone Pickens: Αγωνιώ να δω τι θα φέρει η επόμενη 10ετία κι ας διανύω το "τελευταίο τρίμηνο"



Λάτρης του ρίσκου: ριψοκίνδυνος κυνηγός πετρελαίου, διαχειριστής hedge fund...

Ο T. Boone Pickens περί Αισιοδοξίας. Στη διάρκεια των διακοπών των Χριστουγέννων
υπέστην πολλά εγκεφαλικά επεισόδια, ενώ τον Ιούνιο είχα μια τόσο άσχημη πτώση που χρειάστηκε να νοσηλευτώ. Παραμένω διανοητικά ισχυρός και αντιλαμβάνομαι και επεξεργάζομαι πληροφορίες όπως και πριν από το περιστατικό, αλλά ορισμένες φορές μένω από λόγια, κυριολεκτικά. Αυτό είναι δύσκολο για έναν πολυλογά σαν εμένα, αφού πάντα πίστευα ότι κάθε πρόβλημα έχει τις ρίζες του στην απουσία επικοινωνίας ή στην απουσία σαφήνειας στην επικοινωνία.

Πολλοί από αυτούς που αντιμετωπίζουν αντιξοότητες σαν αυτή στα 89 επιλέγουν να τις κρύψουν. Η ζωή μου ήταν πάντα ανοιχτό βιβλίο. Μερικά κεφάλαια ήταν υπέροχα. Άλλα όχι και τόσο. Ξεκάθαρα, διανύω πλέον το δ’ τρίμηνο, και ο χρόνος μετρά αντίστροφα, η υγεία μου επιδεινώνεται. Αλλά μη διανοηθείτε να σκεφτείτε ότι γίνομαι μακάβριος. Όταν δραστηριοποιείσαι στην επιχείρηση του πετρελαίου, όπως εγώ όλη μου τη ζωή, προσπαθείς να εξορύξεις το δίκαιο μερίδιό σου από άδεια πηγάδια, αλλά ποτέ δεν χάνεις την αισιοδοξία σου. Έχω μια ιστορία που λέω για έναν γεωλόγο που έπεσε από ένα 10ώροφο κτίριο. Όταν έφτασε στο ύψος του 5ου ορόφου, σκέφτηκε: "Μέχρι στιγμής, καλά".

Αυτός είναι ο τρόπος να βλέπουμε τη ζωή. Να είστε ο αιώνιος αισιόδοξος που περιμένει με ενθουσιασμό να δει τι θα φέρει η επόμενη δεκαετία. Θα σκέφτομαι έτσι μέχρι το τέλος του παιχνιδιού.

Από την επετειακή λίστα του Forbes με τα 100 κορυφαία εν ζωή επιχειρηματικά μυαλά του πλανήτη
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!