tromaktiko: 6 κλισεδάκια για τον Υδροχόο που καταντούν βαρετά!

Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

6 κλισεδάκια για τον Υδροχόο που καταντούν βαρετά!



Ας τα πάρουμε από την αρχή: Είμαι Υδροχόος και είμαι πολύ καλά. Τα πάω καλά με...

όλους και όλα, αλλά υπάρχουν 6 σημεία που μου σπάνε τα νεύρα κάθε φορά που τα ακούω.

1. Είμαι αντιδραστικός: και μόνο που μου το λες κάθε φορά που με βλέπεις, υπάρχει περίπτωση να σε απογοητεύσω και να μην παίξω τον ρόλο του αντιδραστικού;;; Πέρα από την πλάκα, δεν είμαι αντιδραστικός, εσείς είστε κονφορμιστές του κερατά, άρα, στα ίδια καταλήγουμε.

2. Είμαι εκκεντρικός: Μοναδικός είμαι, ξεχωριστός, ναι είμαι, σπάνιος είμαι, εκκεντρικό με λένε όσοι δεν βγαίνουν από τα καλούπια και τα όρια που έχουν θέσει άλλοι για εκείνους. Αν αυτοί αρέσκονται να με ταμπελάρουν ως εκκεντρικό για να μου αφαιρέσουν πόντους, τους χαρίζω και τους υπόλοιπους που μου έχουν απομείνει. Άντε γεια.

3. Είμαι αναίσθητος, λέει, απόμακρος, αποξενωμένος από τα αισθήματά μου. Γράψτε μου και μια συνταγή γιατρέ μου και κάντε με εισαγωγή...

Παρατράβηξε το αστείο, μια χαρά συναισθηματικός τύπος είμαι, αλλά δεν αρέσκομαι στο να φοράω τα συναισθήματά μου στο πέτο. Κι αυτό ακόμα σας πείραξε;

4. Βαριέμαι εύκολα λέει και γι' αυτό αλλάζω συχνά γνώμη. Ας το αναλύσουμε κομματάκι: αν βαριέμαι, τότε φταις που δε είσαι το ίδιο εύστροφος με εμένα, για να μιλάμε -τουλάχιστον- στις ίδιες συχνότητες. Αν αλλάζω γνώμη, την αλλάζω για να μην μείνω στάσιμος στην βαρεμάρα. Εάν κάτι δεν μου αρέσει στη ζωή μου, σηκώνομαι και φεύγω. Δεν είμαι δέντρο, δεν έχω ρίζες. Είμαι πρόσωπο κι έχω πόδια. Bye.

5. Δεν δαμάζομαι. Αλήθεια; Δεν το ήξερα ότι κάνεις και καριέρα ως θηριοδαμαστής. Σοβαρά τώρα; Υπάρχει λόγος που ένας άνθρωπος πρέπει να είναι υποτακτικός ή να μπαίνει στη γραμμή; Ξέρω να ακολουθώ κανόνες, σέβομαι όσους έχουν λογική, αλλά δεν το κάνω συνήθειο να ακολουθώ τυφλά ή να υπακούω, χωρίς πρώτα να σκεφτώ.

6. Είμαι δύσκολος άνθρωπος. Ούτε να το ξαναπείς! Είμαι Άνθρωπος -με το Άλφα ΚΕΦΑΛΑΙΟ- τέλος. Το ''εύκολος'' και το ''δύσκολος'' δεν με αφορούν, ως έννοιες, είναι επίθετα που όποιος γουστάρει στα κολλάει σαν τσίχλα στο μαλλί. Βρε ουστ!




     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!