δώσει κίνητρο σε έναν άτακτο μαθητή του που την ώρα του μαθήματος έπαιζε με το κινητό του τηλέφωνο.
Αυτό που θα έκαναν οι περισσότεροι είναι μια απλή επίπληξη ή κατάσχεση του κινητού τηλεφώνου μέχρι το τέλος του μαθήματος. Ο συγκεκριμένος καθηγητής όμως ξέφυγε από τα συνηθισμένα και έπραξε ως εξής:
Πήρε το τηλέφωνο από τα χέρια του μαθητή, περιηγήθηκε στο μενού των ρυθμίσεων και άλλαξε το passcode της συσκευής στη λύση ενός αρκετά δύσκολου μαθηματικού προβλήματος.
Έτσι ο μαθητής για να μπορέσει να χρησιμοποιήσει ξανά το κινητό του τηλέφωνο θα πρέπει να καταπιαστεί λίγο περισσότερο με τα μαθηματικά.