tromaktiko: ΝΕΟ ΣΟΚ - Διαιτητής Κομίνης: "Είπα ότι θα μετρήσω το γκολ, γιατί δεν θα γυρίσω στα παιδιά μου, φοβήθηκα για την ζωή μου"

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

ΝΕΟ ΣΟΚ - Διαιτητής Κομίνης: "Είπα ότι θα μετρήσω το γκολ, γιατί δεν θα γυρίσω στα παιδιά μου, φοβήθηκα για την ζωή μου"



Σεκιουριτάς, έξω από τα αποδυτήρια άκουσε την παρακάτω συζήτηση που σοκάρει...

Σαββίδης: Βγες έξω και συνέχισε το ματς.

Κομίνης: Θα βγω έξω να συνεχίσω το ματς μόνο υπό την υπόδειξη μου.

Σαββίδης: Βγες και μέτρα το γκολ,γιατί θα φύγεις από το γήπεδο νεκρός.

Κομίνης: Θα φύγω νεκρός από το γήπεδο;

Σαββίδης: Ναι.

Κομίνης: Πηγαίντε στον αθλητικό δικαστή και βρείτε τα.

Σαββίδης: Εάν δεν βγεις να μετρήσεις το γκολ θα σε φάμε ζωντανό.

(2 ώρες συζήτησης αργότερα)

Κομίνης: Είπα ότι θα μετρήσω το γκολ, γιατί δεν θα γυρίσω στα παιδιά μου, φοβήθηκα για την ζωή μου και μέτρησα το γκολ.

(Καθώς έφευγε ο Κομίνης)

Κομίνης: Η ΑΕΚ δεν θα το αφήσει έτσι.

Διαβάστε και αυτό: 

Ιβάν Σαββίδης και ΠΑΟΚ, απειλούνται με βαριές ποινές - Τι προβλέπουν τα άρθρα 19 και 20; Ακόμα και υποβιβασμό...

«Φωτιά» παίρνουν εκ νέου τα πειθαρχικά όργανα του ελληνικού ποδοσφαίρου μετά τα όσα έγιναν στην Τούμπα και συγκεκριμένα με την εισβολή του Ιβάν Σαββίδη στον αγωνιστικό έχοντας μάλιστα μαζί του και όπλο...

ΤΩΡΑ: Ραγδαίες εξελίξεις - Εξετάζεται το ενδεχόμενο να διακοπεί το Πρωτάθλημα

Μετά τα αποψινά γεγονότα στην Τούμπα, η Κυβέρνηση εξετάζει το γεγονός να...
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!