Αποχώρησε από το υπουργείο Ναυτιλίας ο ιδιοκτήτης της ακτοπλοϊκής εταιρείας...
Golden Star Ferries Γιώργος Στεφάνου, διακόπτοντας την ολιγόωρη «απεργία πείνας», που κατά δήλωση του, είχε ξεκινήσει σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την «αρνητική συμπεριφορά του υπουργού Ναυτιλίας Π. Κουρουμπλή απέναντι στην εταιρεία του».
Μετά από συσκέψεις και επαφές που είχε με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου και σε αναμονή μιας νέας σύσκεψης που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη το πρωί ύστερα από πρωτοβουλία του Π. Κουρουμπλή για να βρεθεί μια συμβιβαστική λύση ανάμεσα στις ακτοπλοϊκές εταιρείες, ο Γ. Στεφάνου διέκοψε την ...ακτιβιστική διαμαρτυρία του.
Ωστόσο τα αιτήματα και οι διεκδικήσεις των δυο ιδιοκτητών της Golden Star Ferries, αδελφών Στεφάνου (Γιώργος και Δημήτρης) σχετικά με δρομολόγια των πλοίων τους, προκάλεσαν την έντονη αντίδραση εκπροσώπων ανταγωνιστριών εταιρειών. Ήδη η Hellenic Seaways έστειλε επιστολή στον Π. Κουρουμπλή με την οποία τον ενημερώνει και εκφράζει την έντονη αντίδρασή της, αφού όπως λέει, συμπίπτει ο χρόνος άφιξης του πλοίου της στη Σαντορίνη με αυτήν του πλοίου της Golden Star Ferries.
Το απόγευμα οι εκπρόσωποι δύο ακτοπλοϊκών εταιρειών, Μάριος Ηλιόπουλος της Sea Jets και Γιάννης Δεπάστας της Aegean Speed Lines, έδωσαν κοινή συνέντευξη Τύπου κατά τη διάρκεια της οποίας απάντησαν στις θέσεις των αδελφών Στεφάνου.
«Σε περίπτωση που χορηγηθούν αυτά που ζητάει η Golden Star Ferries, τα οποία είναι εκτός νόμου, θα επικρατήσει χάος στο Αιγαίο» τόνισε ο Μ. Ηλιόπουλος, προειδοποιώντας πως εάν θέλουν ένα πειρατικό Αιγαίο, η εταιρεία του θα φύγει από εκεί και τα πλοία του θα δρομολογηθούν σε άλλες γραμμές. Ανέφερε ότι ζούμε ένα «θέατρο του παραλόγου» με μια «απεργία-μαϊμού», λέγοντας ότι «τα παράθυρα και οι πόρτες δεν μπορούν να γκρεμίζουν αυτά που χτίζουν οι άλλοι.
Ο Μ. Ηλιόπουλος επισήμανε ότι ο κόσμος πρέπει να μάθει την αλήθεια για τα εκβιαστικά διλήμματα ότι δήθεν 300 εργαζόμενοι θα μείνουν στο δρόμο και υποστήριξε ότι όποιος εργαζόμενος εκβιαστεί η δικιά του εταιρεία θα τον πάρει στην αγκαλιά της.
Υπογράμμισε ότι ο νόμος 2932/2001 είναι σαφής. Λέει όχι στη διατάραξη γραμμών και στη διάκριση πλοιοκτητών και πρόσθεσε πως μέχρι στιγμής ο υπουργός και ο υφυπουργός τηρούν τη νομιμότητα, ωστόσο δεν γνωρίζει πόσο θα αντέξουν στους εκβιασμούς.
«Στην ακτοπλοΐα δεν επιτρέπονται παιχνίδια. Κανένας δεν θέλει τυχοδιωκτικά δρομολόγια. Η Golden Star Ferries εκτός από τα λιμάνια φιλέτο δεν εξυπηρετεί κανένα μικρό νησί» συμπλήρωσε και πρόσθεσε πως πρέπει επειγόντως να ξεκινήσουν δυο έρευνες από τα υπουργεία Δικαιοσύνης και Ναυτιλίας. Η πρώτη για το πως λειτουργεί το ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) και πως λαμβάνει τις ομόφωνες αποφάσεις που δεν είναι ομόφωνες και η δεύτερη για το πως οι αδελφοί Στεφάνου γνώριζαν ένα μήνα πριν την απόφαση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία σύμφωνα με αυτούς τους δικαιώνει.
«Θέλουμε ένα Αιγαίο με όραμα, σοβαρότητα και νομιμότητα» είπε, τονίζοντας πως λένε ναι στον ελεύθερο ανταγωνισμό, αλλά σύμφωνα με το νόμο, διαφορετικά θα επικρατήσει χάος.
Σημειώνεται ότι η Golden Star Ferries είχε καταθέσει δρομολόγια στο υπουργείο Ναυτιλίας για τα συμβατικά πλοία Super Ferry I και Super Ferry II για τη γραμμή Ραφήνα- Άνδρο- Τήνο- Μύκονο- Πάρο- Ιο- Σαντορίνη-Ηράκλειο. Το ένα θα πήγαινε και το άλλο θα ερχόταν. Ωστόσο η εμπλοκή σημειώθηκε στις ώρες των δρομολογίων και ιδιαίτερα στις ώρες που έφθαναν ή αναχωρούσαν στο λιμάνι της Σαντορίνης, το οποίο να σημειώσουμε ότι έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και τα πλοία της ακτοπλοΐας εξυπηρετούνται από μια προβληματική προβλήτα.
Για το λόγο αυτό μάλιστα και μετά από παρέμβαση του δημάρχου του νησιού αναχώρησε την Τετάρτη για την Σαντορίνη τεχνικό κλιμάκιο της Γενικής Γραμματείας Λιμένων προκειμένου να συντάξει έκθεση.
Πηγή