tromaktiko: Aλήθεια σας λέω δεν είμαι καλά... - Παραμιλάω και γω όπως όλο το ίντερνετ με τις φωτογραφίες της Κατερίνας

Τρίτη 5 Ιουνίου 2018

Aλήθεια σας λέω δεν είμαι καλά... - Παραμιλάω και γω όπως όλο το ίντερνετ με τις φωτογραφίες της Κατερίνας



Aλήθεια σας λέω δεν είμαι καλά. Ποιος; Εγώ! Ο Μπάμπης ο Κόλλιας, που τις χρυσές εποχές έπαιρνα τα κορίτσια μου...
και τα έβγαζα Frangelico μέχρι πρωίας, αυτό το πράγμα δεν το έχω ξαναδεί.

Η Εκατερίνα Ζούεβα, ή Κατερινάκι για ευκολία, δεν είναι απλά ό,τι καλύτερο έβγαλε η Μάδα Ράσια. Είναι ο κρυφός πόθος κάθε άντρα.

Μόλις 24 χρονών και με Instagram που μπορεί να ρίξει το Internet σε 5 ηπείρους, το Κατερινάκι είναι τίμιο. Σου λέει «άπαξ και έχω τα προσόντα θα τα δείξω και τέλος». Και μπράβο της.

Κοίτα εδώ και περαστικά.


     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!