tromaktiko: Δημόσιος καβγάς και απειλές για Γκαμπριέλα – Δώρο: «Στα @@ μου τι θα κάνεις»

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Δημόσιος καβγάς και απειλές για Γκαμπριέλα – Δώρο: «Στα @@ μου τι θα κάνεις»



Η Γκαμπριέλα και ο Δώρος του Power of Love δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις και το απέδειξαν δημόσια...

Οι δύο παίκτες ήρθαν σε έντονη λογομαχία με αφορμή ανάρτηση της Γκαμπριέλας η οποία έγραφε: «Γράφει η παραγωγή ότι αν γυρίσουν τα παιδιά και τους έχετε φωτό ότι ήταν μαζί την στέλνετε και παίρνετε 1000€» .

Από κάτω, εκνευρισμένος ο Δώρος σχολίασε: «Πραγματικά τώρα. Όποιος έχει ανάγκη τα 1000 ευρώ ας μου στείλει στο inbox να του στείλω υλικό! Έχω πολλές!».

Στη συνέχεια η Γκαμπριέλα σχολίασε: «Την ανακοίνωση δεν την έβγαλα εγώ απλά την βρήκα! Στα @@ μου τι θα κάνεις όσο για την δόξα που λες έκανα και πριν τηλεόραση ειδήσεις, σχολιάζαμε αλλά που να ξέρεις και του χρόνου θα κάνω πάλι εκπομπή! Ο Φίλος σας ο Δώρος με έβρισε και με κατηγόρησε δημόσια. Ξέρει αυτός μόλις του είπα για μήνυση τα έσβησε ή μάλλον πάλι του έκλεψαν το Instagram χαχαχα!»

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!