tromaktiko: Survivor 2: Ξεσπά η μητέρα της Ροδάνθης: «Η κόρη μου δεν είναι τεμπέλα»

Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Survivor 2: Ξεσπά η μητέρα της Ροδάνθης: «Η κόρη μου δεν είναι τεμπέλα»



Για την Ροδάνθη Καπάρου-Καπαράκη έχουν ακουστεί πολλά μέσα στο παιχνίδι. Έχει κατηγορηθεί από τους εκάστοτε συμπαίκτες της....
ότι είναι τεμπέλα και ότι προσποιείται την τραυματία για να μην αγωνίζεται.

Η μητέρα της, Μαρία Καπαρού-Καπαράκη μιλώντας στο Πρώτο Θέμα, τόνισε: «Η κόρη μου δεν είναι τεμπέλα. Από πολύ μικρή δούλευε σε δύο δουλειές, ενώ μαγειρεύει και με βοηθάει με τις δουλειές του σπιτιού. Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει βγει αυτό προς τα έξω. Δεν είναι έτσι, δεν ισχύει αυτό. Από την αρχή πού δεν έπαιζε και απομονώθηκε, αυτό της έκανε κακό. Όμως το χαμόγελο της, δεν μπόρεσαν να της το σβήσουν... Είναι το μπιμπελό μου η Ροδάνθη μου»
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!