tromaktiko: Θυμάστε τη γυναίκα που χαστούκισε τη Δήμητρα Λιάνη; Δε θα πιστεύετε που βρίσκεται και τι Κάνει σήμερα η Αναστασία Αθήνη! [video]

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

Θυμάστε τη γυναίκα που χαστούκισε τη Δήμητρα Λιάνη; Δε θα πιστεύετε που βρίσκεται και τι Κάνει σήμερα η Αναστασία Αθήνη! [video]



Το στιγμιότυπο που βλέπετε έγινε πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων της εποχής...
Από τότε πέρασαν 19 χρόνια και τα πάντα στη ζωή της Αναστασίας Αθήνη – Τσούνη έχουν αλλάξει…

Τον Οκτώβριο του 1997 την παρουσίαση του βιβλίου της Δήμητρας Λιάνη Παπανδρέου διέκοψε ένα διπλό χαστούκι μπροστά στις κάμερες. Η μέχρι τότε άγνωστη γυναίκα που περίμενε με υπομονή στη σειρά για ένα υπογεγραμμένο αντίτυπο του βιβλίου «10 χρόνια και 54 ημέρες» ήταν η Αναστασία Αθήνη-Τσούνη. Τη στιγμή που βρέθηκε πρόσωπο με πρόσωπο με τη Δήμητρα Λιάνη Παπανδρέου ξέσπασε με χαστούκια στη συγγραφέα, με το σχετικό στιγμιότυπο να γίνεται πρώτο θέμα στα δελτία ειδήσεων της εποχής.



Κάποια χρόνια αργότερα, η άγνωστη μέχρι τότε κυρία έβαζε υποψηφιότητα με το ΛΑ.Ο.Σ. Σήμερα η Αναστασία Αθήνη-Τσούνη, ζει στην Πάτρα. Μένει στην περιοχή της Αγίας Τριάδας και συχνά- πυκνά ψωνίζει στη λαϊκή της περιοχής. Σε κάποιους θυμίζει κάτι αλλά η ίδια θέλει να κρατάει χαμηλό προφίλ. Σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις της είχε πει: «Έχω αηδιάσει τελείως με τα κοινά. Το σύστημα δεν χτυπιέται. Είναι πολύ μεγάλη η διαπλοκή. Θέλω να βοηθάω γενικά τον κόσμο αλλά είναι πολύ δύσκολο να χτυπήσεις το σύστημα».

Συνταξιούχος πια ζει αξιοπρεπώς αφού όπως συμπληρώνει, πάντοτε δεν επέλεγε τις πολυτέλειες. «Ήμουν ολιγαρκής για το μόνο που στεναχωριέμαι είναι οι φόροι αλλά πρόσεχα πάντοτε στη ζωή μου», συνεχίζει. Όσο για το περιβόητο χαστούκι: «Θυμάμαι ότι ήμουν πολύ τολμηρή και ενθουσιώδης. Έχω κάνει πράγματα που δεν έχουν φανεί πουθενά. Αυτό ήταν και ένα μήνυμα τότε. Με σταματούν ακόμη στο δρόμο. Τους λέω έκανα αυτό που μου έλεγε τότε η ψυχή μου».
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!