τουλάχιστον το 50% των χρηστών Windows 10 έχουν εντοπίσει ένα σφάλμα στο λειτουργικό τους σύστημα.
Το 21% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι τα προβλήματα συμβατότητας λογισμικού είναι το πιο συχνό πρόβλημα στα Windows 10, καθώς οι εφαρμογές δεν λειτουργούν σωστά ή καθόλου. Το 16% αναφέρει προβλήματα υλικού, όπως οι εκτυπωτές και τα ηχεία που καταρρέουν μετά την αναβάθμιση.
Μεταξύ των υπόλοιπων σφαλμάτων έχουμε emails που δεν συγχρονίζονται, προσωπικά αρχεία που έχουν αφαιρεθεί, slowdowns καθώς και πλήρεις αποτυχίες εκκίνησης του υπολογιστή.
Τα αποτελέσματα της έρευνας, ουσιαστικά, αναγκάζουν την Microsoft να «σέβεται τα δικαιώματα των χρηστών και να καταβάλει αποζημίωση σε όσους έχουν αντιμετωπίσει κάποια δυσλειτουργία με τα Windows 10».
Ο οργανισμός αναφέρει ότι έχει ήδη έλθει σε επαφή με τη Microsoft για να συζητήσει τον αυξανόμενο αριθμό καταγγελιών που έλαβαν από πελάτες των οποίων οι συσκευές αναβαθμίστηκαν στα Windows 10 και ο γίγαντας λογισμικού δήλωσε ότι θα «εξετάσει τις προτάσεις».
Ο υπεύθυνος προστασίας των καταναλωτών τόνισε ότι οι καταναλωτές πρέπει να λαμβάνουν ενημερώσεις για την ποιότητα των updates, επισημαίνοντας ότι εάν αποστέλλονται σπασμένα patches, οι υπολογιστές τους πρέπει να επισκευάζονται δωρεάν.
Οι χρήστες πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν αν θα λαμβάνουν ενημερώσεις ή όχι και η Microsoft θα πρέπει να προσφέρει σαφή και δωρεάν υποστήριξη πελατών στον ιστότοπό της.
Πηγή