Σε εκείνο, το B-1B «86-0109» που επιχειρούσε από την Dyess AFB ως μέρος ζεύγους αεροσκαφών και ενώ πετούσε πάνω από το Τέξας, εμφάνισε πολλαπλές προειδοποιήσεις φωτιάς στον Νο3 κινητήρα και την αντίστοιχη ημιπτέρυγα. Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους διέταξε την εγκατάλειψή του μια διαδικασία που γίνεται διαδοχικά ξεκινώντας από τους δυο χειριστές συστημάτων στο πίσω μέρος του πιλοτηρίου. Όταν όμως ο ένας από αυτούς επιχείρησε να εκτιναχθεί ξεκινώντας τη διαδικασία το κάθισμά του δεν λειτούργησε. Τελικά το B-1B πραγματοποίησε επιτυχημένη προσγείωση ανάγκης στο Midland του Τέξας με την θυρίδα εξόδου του καθίσματος στην οροφή της καμπίνας να λείπει.
Στη συνέχεια και μετά από έρευνα η USAF διέταξε «safety stand-down» μιας ημέρας στις 21 Μαΐου αλλά η νέα καθήλωση φαίνεται ότι αποκάλυψε μεγαλύτερο πρόβλημα. Στο μεσοδιάστημα βέβαια δυο B-1B Lancer από την Dyess Air Force Base που έχουν μετασταθμεύσει στην RAF Fairford για συμμετοχή στην BALTOPS 2018 που ξεκίνησε την 1η Ιουνίου είχαν λάβει κανονικά μέρος στις επιχειρήσεις πραγματοποιώντας ρίψεις ναρκών . Mark 62 Quickstrike σε δυο αποστολές.