tromaktiko: Ερωτεύτηκα τον κούκλο παντρεμένο φίλο του πατέρα μου και θα κάνω τα πάντα να τον χωρίσω

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Ερωτεύτηκα τον κούκλο παντρεμένο φίλο του πατέρα μου και θα κάνω τα πάντα να τον χωρίσω



Με λένε Άννα Μαρία και είμαι 24 χρονών. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την ερωτική μου ιστορία...
για να μου δώσετε συμβουλές σχετικά με το πως να διαχειριστώ το ερωτικό πρόβλημα που αντιμετωπίζω!
Φέτος το Πάσχα είχα κατέβει στο χωριό μαζί με τους δικούς μου για να περάσουμε τις γιορτές μαζί!

Στην αρχή δεν ήθελα καθόλου να πάω αλλά επειδή οι φίλοι μου δούλευαν είπα να κάνω το χατίρι στους δικούς μου!

Πήγαμε λοιπόν στο χωριό! Από την πρώτη μέρα όλο το χωριό έπεσε πάνω μου και με βομβάρδισε με ερωτήσεις του τύπου τι σπουδάζεις, πως μεγάλωσες τόσο πολύ γιατί δεν κατεβαίνεις πια στο χωριό;

Ζούσα έναν εφιάλτη! Κάθε μέρα πηγαίναμε επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους των γονιών μου! Οι μέρες στο χωριό μου φαινόντουσαν χάλια!

Περίμενα πως και πως να περάσει το Πάσχα και να σηκωθούμε να φύγουμε!

Ώσπου μια μέρα όλα άλλαξαν! Ένα απόγευμα ο πατέρας μου δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από έναν παλιό του φίλο!

Το τηλεφώνημα αυτό έκανε τον πατέρα μου να πετάξει από την χαρά του! Ο φίλος του, του είπε ότι είχε κατέβει και εκείνος στο χωριό μαζί με την γυναίκα του!

Ο πατέρας μου γεμάτος χαρά κανόνισε το βράδυ να βγούμε όλοι μαζί! Εγώ αυτόν τον φίλο του πατέρα μου είχα να τον δω πάρα πολλά χρόνια!

Δεν τον θυμόμουν καλά ούτε αυτόν ούτε την γυναίκα του! Το μόνο που μπορούσα να θυμηθώ ήταν ότι δεν χώνευα τη γυναίκα του. Μου φαινόταν ξινή και σνομπ!

Ετοιμαζόμαστε λοιπόν για την βραδινή μας έξοδο! Εγώ στα μαύρα μου πανιά! Είχα προετοιμαστεί για να ζήσω άλλο ένα βαρετό βράδυ!

Φτάνουμε στο μαγαζί που θα καθόμασταν για φαγητό, εκεί μας περίμενε το φιλικό μας ζευγάρι και η μεγαλύτερη έκπληξη της ζωής μου!

Ο Βασίλης, ο φίλος του πατέρα μου ήταν ένας κούκλος! Ένας γοητευτικός και ώριμος άντρας με μεγάλα εκφραστικά μάτια!

Η γυναίκα του από την άλλη το ίδιο ξινή όπως την θυμόμουν!

Όλο το βράδυ δεν πήρα τα μάτια μου από πάνω του αλλά και εκείνος συνεχώς μου έπιανε τη συζήτηση.

Είχα ενθουσιαστεί ήταν ο τέλειος άντρας!  Περάσαμε τις υπόλοιπες μέρες των διακοπών όλοι μαζί!

Εγώ μέρα με την μέρα τον ήθελα όλο και πιο πολύ! Προσπαθούσα να βρίσκομαι συνέχεια κοντά του!

Μεταξύ μας υπήρχε ένας ερωτισμός και κάτι βλέμματα όλο φωτιά! Οι γονείς μου και η γυναίκα του δεν κατάλαβαν τίποτα!
Όταν γυρίσαμε στην Αθήνα, είχα στεναχωρηθεί γιατί πίστευα πως δεν θα τον ξαναδώ όμως ένα τηλεφώνημα του ήταν αρκετό για να μου δώσει ξανά ελπίδες.

Πλέον βρισκόμαστε αρκετά συχνά οι δυο μας στα κρυφά! Ζούμε έναν παθιασμένο παράνομο έρωτα!

Θα κάνω τα πάντα για να τον χωρίσω από την ξινή την γυναίκα του και να τον κάνω δικό μου!

Δεν θέλω να τον μοιράζομαι! Θέλω να μάθουν όλοι πως είμαστε μαζί!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!