Γενικών Λυκείων. Οι εξεταζόμενοι κατέθεσαν τις απόψεις τους σχετικά με το αν το σχολείο οφείλει, παράλληλα με την εκπαιδευτική, να ασκεί και την παιδευτική λειτουργία, ενώ πρότειναν τρόπους με τους οποίους εκπαιδευτικοί και μαθητές/μαθήτριες μπορούν να συμβάλλουν στην ενίσχυση του παιδευτικού χαρακτήρα του σχολείου.
«Δόθηκε ένα διασκευασμένο άρθρο του Μαρωνίτη που πραγματεύεται το διαχρονικό θέμα της σχέσης Παιδεία-Εκπαίδευση. Το κείμενο στο σύνολό του ήταν αρκετά βατό, με κάποιες, ωστόσο, αναφορές στην αρχαιότητα που θα μπορούσαν να δυσκολέψουν λίγο τους μαθητές στο κομμάτι κυρίως της περίληψης» αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Παναγιώτα Ντούλα, φιλόλογος στο κοινωνικό φροντιστήριο Αθηνών. Ειδικά για το θέμα της έκθεσης, η Παναγιώτα Ντούλα σημειώνει πως «ήταν αρκετά εύκολο, δεδομένου ότι είναι διαχρονικό και πάντα επίκαιρο και έχει δουλευτεί στη διάρκεια της χρονιάς αρκετά και για την ανάλυση και άλλων θεματικών ενοτήτων».
«Ισως για τους μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης να ήταν πιο εύκολο, λόγω της ανάλυσης του Πλάτωνα σχετικά με την παιδεία, που διδάσκονται στα Αρχαία Κατεύθυνσης» συμπληρώνει, ενώ για τις υπόλοιπες παρατηρήσεις αναφέρει πως «ήταν αρκετα εύκολες, αναμενόμενες και αντιμετωπίσιμες από την πλειονότητα των μαθητών». «Συνολικά, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί βατό, όχι όμως πολύ εύκολο. Τα ζητούμενα ήταν ξεκάθαρα, χωρίς περιθώρια για παρερμηνείες» καταλήγει.
Πηγή