tromaktiko: «Όταν ερχόντουσαν θείες μου στο σπίτι, πήγαινα στο κρεβάτι που άφηναν τις γούνες τους και…»

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

«Όταν ερχόντουσαν θείες μου στο σπίτι, πήγαινα στο κρεβάτι που άφηναν τις γούνες τους και…»



"Αυτό γινόταν σιγά σιγά από την παιδική μου ηλικία..."...

Ο Μάρκελλος Νύκτας αγάπησε την μόδα από πολύ νωρίς, από όταν ήταν μικρό παιδί. Ο ίδιος περιγράφει στην εκπομπή Εμείς και την Πένυ Καβέτσου, πώς μπήκε σταδιακά η μόδα στη ζωή του, αποκαλύπτοντας τι έκανε όταν ερχόντουσαν θείες του στο σπίτι.


«Με κέρδισε ο χώρος της μόδας. Αυτό γινόταν σιγά σιγά από την παιδική μου ηλικία από τότε που με έπαιρνε η μάνα μου στο ατελιέ. Όταν ερχόντουσαν θείες μου στο σπίτι και έβγαζαν τις γούνες τους και τα φουλάρια τους, πήγαινα στο κρεβάτι που άφηναν τα ρούχα αυτά και έδινα μια βουτιά και μύριζα τα αρώματά τους και ζαλιζόμουν από αυτόν τον κόσμο τον πολυτελή χώρο της μόδας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μάρκελλος Νύκτας.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!