Μάλλον όχι και δικαιολογημένα βέβαια, αφού είχε παρουσιαστεί το 2014 από τους Ιταλούς, όμως τα τελευταία τέσσερα χρόνια δεν είχαμε καμία ενημέρωση για το συγκεκριμένο πρωτότυπο. Τώρα όμως βγήκε η είδηση από την ίδια τη θυγατρική του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), ότι η Alfieri θα περάσει οπωσδήποτε στην παραγωγή και μάλιστα θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος της μάρκας με σήμα την τρίαινα για την ανάπτυξη μίας σειράς υβριδικών και ηλεκτρικών μοντέλων. Η Alfieri παραγωγής δεν θα εφοδιαστεί λοιπόν με τον V8 κινητήρα του πρωτότυπου Concept του 2014, αλλά θα χρησιμοποιεί Plug-in υβριδική τεχνολογία και θα κυκλοφορήσει και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη.
Αν σας φαίνονται όλα αυτά παράταιρα για μία μάρκα, που φημίζεται για το στυλ και τις υψηλές επιδόσεις των μοντέλων της, απλά…κρατηθείτε! Η αμιγώς ηλεκτρική Alfieri θα επιταχύνει –σύμφωνα με την ίδια τη Maserati- από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από δύο δευτερόλεπτα, όσο δηλαδή ένα μονοθέσιο της Formula 1, αλλά και το μελλοντικό Tesla Roadster.
Για την Plug-in υβριδική Alfieri προβλέπεται o συνδυασμός ενός bi-turbo V6 βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα για μειωμένους ρύπους και διοξείδιο του άνθρακα. Η ιταλική εταιρεία αποκαλύπτει, ότι το αυτοκίνητο θα διαθέτει χωροδικτύωμα αλουμινίου για υψηλότερη ακαμψία και μειωμένο βάρος, ενώ η ηλεκτρική έκδοση θα ζυγίζει «μόνον» 175 κιλά περισσότερα από την υβριδική. Επίσης, εκτός από την απεικονιζόμενη coupe θα κυκλοφορήσει η Alfieri και ως διθέσιο ρόουντστερ με μαλακή κουκούλα και βασικούς αντιπάλους τη Mercedes AMG Roadster και τη μελλοντική Aston Martin Vantage.
Πηγή