συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο συσκευές (Internet of Things -ΙοΤ) την τετραετία 2018-2022. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, οι συνδέσεις Internet of Things εκτιμάται ότι θα φθάσουν τα 50 δισ. από 21 δισ. το 2018. Νέα έρευνα της εταιρείας Juniper Research εκτιμά ότι τη μεγάλη αύξηση των συσκευών IoT (Internet of Things) την προσεχή τετραετία θα τροφοδοτήσουν κατά κύριο λόγο οι edge computing υπηρεσίες. Η έκθεση της εταιρείας διαπιστώνει ότι η εστίαση στον συγκεκριμένο τομέα θα είναι κρίσιμος παράγοντας για την κλιμάκωση των αναπτύξεων νέων συνδέσεων, λόγω των μειωμένων απαιτήσεων σχετικά με το εύρος ζώνης, των ταχύτερων χρόνων απόκρισης των εφαρμογών και της βελτίωσης της ασφάλειας των δεδομένων.
Η Juniper Research εκτιμά ότι ένα σημαντικό ποσοστό των εκτιμώμενων 50 δις. βιομηχανικών και επιχειρησιακών συσκευών που θα συνδέονται στο Διαδίκτυο έως το 2022 θα βασίζεται σε edge computing υπηρεσίες. Ως εκ τούτου, η αντιμετώπιση βασικών προκλήσεων που αφορούν τα πρότυπα τυποποίησης και ανάπτυξης θα είναι ζωτικής σημασίας.
Στο πλαίσιο της έρευνάς της η εταιρεία προβλέπει δε για την αγορά του ΙοΤ ότι οι παγκόσμιοι leaders της διαδικασίας θα είναι οι: IBM, Microsoft, Intel, Bosch και Nokia.
Αγορά σε άνοδο
Η αγορά του ΙοΤ βρίσκεται σε διαρκή άνοδο και εκτιμάται ότι θα παράγει έως το 2025 έσοδα της τάξης του 1,1 τρισεκατομμυρίων δολλαρίων (GSMA). Το συνολικό οικοσύστημα του ΙοΤ εκλαμβάνεται ως μια χρυσή ευκαιρία τόσο για τους παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών όσο και για τους κατασκευαστές να δημιουργήσουν νέες εναλλακτικές πηγές εσόδων.
“Με τον αριθμό των συνδεδεμένων καταναλωτικών συσκευών και των βιομηχανικών μηχανημάτων να αυξάνεται ταχύτατα, το οικοσύστημα IoT θα εξελιχθεί σε μια αγορά τρισεκατομμυρίων δολαρίων την επόμενη δεκαετία. Ωστόσο η ευκαιρία για έσοδα απομακρύνεται από την απλή σύνδεση των συσκευών. Περιλαμβάνει μια συνολική εμπειρία της τεχνολογίας ΙοΤ, από την αντιμετώπιση ειδικών τομέων με προσαρμοσμένες λύσεις, η οποία με τη σειρά της απαιτεί την προσαρμογή των επιχειρηματικών μοντέλων σε αυτές τις τάσεις της αγοράς. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να διαφοροποιηθούν αν θέλουν να ανταμειφθούν για τις επενδύσεις, που απαιτεί η επανάσταση του IoT. Η αξία της αγοράς του ΙοΤ θα αρχίσει να μετατοπίζεται από τη συνδεσιμότητα, στις πλατφόρμες, τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες, καθώς οι επιχειρήσεις θα αναζητούν ένα βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο» αναφέρει σε σχετική του έκθεση του το GSMA.
Πηγή