tromaktiko: Καταγγελία κατά του Διοικητή του Νοσοκομείου Κιλκίς για την πειθαρχική και συνδικαλιστική δίωξη Υπαλλήλου

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Καταγγελία κατά του Διοικητή του Νοσοκομείου Κιλκίς για την πειθαρχική και συνδικαλιστική δίωξη Υπαλλήλου



Κύριε Υπουργέ...


Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς, στην με αριθμό 6/12-07-2018 συνεδρίασή του, αποφάσισε ομόφωνα επί των παρόντων μελών, διά της παρούσης, να καταγγείλει και να καταδικάσει την πειθαρχική και συνδικαλιστική δίωξη του Διοικητή του Νοσοκομείου Κιλκίς κ. Θεόδωρου Ρεβενάκη εις βάρος του Γενικού Γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου και Γενικού Γραμματέα του Νομαρχιακού Τμήματος Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Κιλκίς κ. Αχιλλέα Καλεμκερίδη.

Συγκεκριμένα, μετά από την με αριθμ. πρωτ. 5047/30-05-2018 αναφορά της Διευθύντριας του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης κ. Αγγελικής Τσιούπα με θέμα «επίδειξη αναξιοπρεπούς και απαξιωτικής συμπεριφοράς» ο κ. Ρεβενάκης με το αριθμ. Πρωτ. Α/ΕΜΠ 65/22-06-2018 έγγραφό του για παροχή «έγγραφων εξηγήσεων» και με το αριθμ. πρωτ. Α/ΕΜΠ 74/03-07-2018 έγγραφό του με θέμα: «κλήση σε απολογία» εκκίνησε πειθαρχική διαδικασία κατά του ανωτέρου υπαλλήλου υιοθετώντας την παραπάνω αναφορά, αποδεχόμενος ανυπόστατους ισχυρισμούς και μάλιστα μετά την παρέλευση είκοσι δύο (22) ημερών από την αναφορά της κ Τσιούπα.

Παραδόξως και όλως τυχαίως η ανωτέρω πειθαρχική διαδικασία κινήθηκε έπειτα από τις εύλογες καταγγελίες του κ. Καλεμκερίδη για την δυσλειτουργία του ΕΚΑΒ για τα εξιτήρια, τις επιστροφές και τις επανεξετάσεις στα Μ.Μ.Ε.

Κύριε Υπουργέ,

Ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Κιλκίς Αχιλλέας Καλεμκερίδης, εξ αφορμής τηλεφωνικής του επικοινωνίας με την Διευθύντρια του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης την Τρίτη 29/05/2018 για εξιτήριο έπειτα από πολύωρη αναμονή από την ορθοπεδική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς για Θεσσαλονίκη μιας ενενήντα-διάχρονης (92) ασθενούς, πάσχουσα από άνοια και αχειρούργητο κάταγμα (ΑΡ) ισχίου, βρίσκεται σε διαδικασία πειθαρχικής δίωξης με την κατηγορία της ανάρμοστης συμπεριφοράς.

Αποκλειστικός σκοπός της προαναφερόμενης κλήσης με την Διευθύντρια του ΕΚΑΒ ήταν η εύλογη προσπάθειά του ως ευσυνείδητος δημόσιος υπάλληλος προκειμένου να συμβάλλει στην ταχύτερη διευθέτηση του προβλήματος και όχι να την απειλήσει και να την εκφοβίσει όπως η ίδια ισχυρίζεται με απώτερο σκοπό όμως να καλύψει την δυσλειτουργία του τομέα όπου προΐσταται.

Όπως γνωρίζετε μέχρι και πριν 1 έτος τα περιστατικά του Νομού και του Νοσοκομείου σε ότι αφορά τα εξιτήρια τις επιστροφές και τις επανεξετάσεις εξυπηρετούνταν άμεσα χωρίς καμία καθυστέρηση.

Από την στιγμή όμως που το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς μεταφέρθηκε στο παράρτημα Θεσσαλονίκης, συχνά τα περιστατικά εντός και εκτός του νομού φεύγουν με καθυστέρηση ακόμη και 48ωρών. Κατά συνέπεια, εξυπηρετούνται μόνο τα επείγοντα περιστατικά και δεν μεταφέρονται άμεσα, εξιτήρια, επιστροφές και επανεξετάσεις ασθενών που χρειάζονται ασθενοφόρο.

Η αγανάκτηση που προκαλείται προς τους ασθενείς και τους συνοδούς είναι απερίγραπτη και μέρος αυτής δεχόμαστε και εμείς οι υπάλληλοι του Νοσοκομείου Κιλκίς.

Οι ασθενείς αναγκάζονται να φεύγουν με ιδιωτικά ασθενοφόρα, με αυτοσχέδια Ι.Χ. ασθενοφόρα είτε με Ι.Χ. οχήματα, με ότι κινδύνους αυτό συνεπάγεται.

Κύριε Υπουργέ,

Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο και την ιδιότητά σας, παρακαλούμε όπως επιληφθείτε άμεσα του προβλήματος , σχετικά με την πολύωρη αναμονή ασθενών για τις διακομιδές, επαναφέροντας το τηλεφωνικό κέντρο του ΕΚΑΒ-2 στο Κιλκίς ώστε να αποτραπούν στο μέλλον ανάλογες καταστάσεις που δεν τιμούν τον χώρο της υγείας αλλά και την ιστορία του νοσηλευτικού μας ιδρύματος.

Επίσης παρακαλούμε όπως επιληφθείτε για την ανάκληση της πειθαρχικής και συνδικαλιστικής δίωξης του Γενικού Γραμματέα του Σωματείου μας, με βάση τον Νόμο 1264/82 περί συνδικαλιστικών ελευθεριών.

Υ.Γ.: Με την παρούσα παρακαλούμε την Α.Δ.Ε.Δ.Υ., το Ν.Τ. Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Κιλκίς και την Π.Ο.Ε.ΔΗ.Ν. να συνδράμουν στην άδικη δίωξη του Γενικού Γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων.


ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΓΕΙΑΣ
 κο Α.ΞΑΝΘΟ
ΚΟΙΝ.: ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ Γ.Ν.ΚΙΛΚΙΣ


« 15 ημέρες ποινή σε συνδικαλιστή στο Γ.Ν.Κιλκίς επειδή έκανε ένα τηλέφωνο και ενόχλησε την Διευθύντρια του ΕΚΑΒ για την ταλαιπωρία που υφίστανται οι Ασθενείς του Νοσοκομείου στις δευτερογενείς διακομιδές» 




Κύριε Υπουργέ,
Σας κοινοποιούμε ομόφωνη καταγγελία του Σωματείου Εργαζομένων Γενικού Νομαρχιακού Νοσοκομείου Κιλκίς κατά του Διοικητή του Νοσοκομείου που αφορά στην πειθαρχική και συνδικαλιστική δίωξη του Γενικού Γραμματέα του Σωματείου. Μια δίωξη που ασκήθηκε για «δήθεν» αναξιοπρεπούς και απαξιωτικής συμπεριφοράς κατά της Διευθύντριας του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, όταν ο συνάδελφος Νοσηλευτής και Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων τηλεφώνησε στην Διευθύντρια για να βρεθεί λύση στην πολύωρη αναμονή στην ορθοπεδική κλινική του Νοσοκομείου Κιλκίς για διακομιδή μιας 92χρονης ασθενούς.
Ο Γενικός Γραμματέας ενεργώντας στα πλαίσια των συνδικαλιστικών αρμοδιοτήτων και δικαιωμάτων επικοινώνησε με την Διευθύντρια του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης χωρίς να την απειλήσει και να την εκφοβίσει, όπως η ίδια ισχυρίζεται, αλλά από ενδιαφέρον και για να συμβάλει στην επίλυση του προβλήματος.
Καταγγέλλουμε την ενέργεια του Διοικητή του Νοσοκομείου να προχωρήσει στην πειθαρχική δίωξη του Γ.Γραμματέα του Σωματείου Εργαζομένων και την πρωτοφανή τιμωρία στέρησης του μισθού του για 15 ημέρες, που απώτερο στόχο έχει την φίμωση των συνδικαλιστικών οργάνων.
Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την ανάκληση της πειθαρχικής και συνδικαλιστικής δίωξης του Γενικού Γραμματέα διαφυλάσσοντας τις συνδικαλιστικές ελευθερίας του Νόμου 1264/1982.
Διαφορετικά θα αντιδράσουμε δυναμικά απέναντι στην αυθαίρετη, άδικη, εκδικητική πράξη του Διοικητή που ποινικοποιεί τη συνδικαλιστική δράση. Τέτοιες διώξεις δεν έχουν ξανασυμβεί στην Δημόσια Υγεία.
Όποιος αντιδρά, όποιος διαφωνεί συνδικαλιστής ή μη τιμωρείται!!!
Ντροπή!!!




ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ
ΘΕΜΑ: ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΔΟΘΕΝ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΓΙΑ ΤΗ ΠΟΛΥΩΡΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΜΙΔΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΙΛΚΙΣ 10/07/2018


Με το παρόν σημείωμα σας θέλουμε να σας ενημερώσουμε αρχικά για τα προβλήματα που εμφανίζονται στις διακομιδές των ασθενών από το Γ.Ν Κιλκίς εξαιτίας της μεταφοράς του τηλεφωνικού κέντρου του ΕΚΑΒ από το Κιλκίς στη Θεσσαλονίκη.
Παρά το γεγονός ότι η διοίκηση του ΕΚΑΒ έχει γίνει αποδέκτης πλείστων καταγγελιών από ασθενείς, συνοδούς και εργαζομένους για τη πολύωρη αναμονή στην εξυπηρέτηση περιστατικών που υφίστανται σχεδόν καθημερινώς, αντί να απολογηθεί για την ταλαιπωρία αυτή από την μεταφορά του τηλεφωνικού κέντρου ΕΚΑΒ-2 τομέας Κιλκίς στην Θεσσαλονίκη, αντίθετα με το από 22-06-2018 δελτίο τύπου διακωμωδεί τα περιστατικά και προβαίνει σε απίστευτους χαρακτηρισμούς όπως «μπαγιάτικο, κακοστημένο», «παράσταση», «χρυσό βατόμουρο».
Ειδικότερα σύμφωνα με το ανωτέρω, χλευάζει τον 45χρονο ασθενή που μεταφέρθηκε στις 18/05/2018 από την ορθοπεδική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς με χειρουργηθέν κάταγμα ισχίου, στην οικία του στην Γοργόπη Κιλκίς με Ι. Χ Βαν όχημα και με την βοήθεια πυροσβεστών οι οποίοι τον μετέφεραν από τον θάλαμο στο αυτοκίνητο και τον τοποθέτησαν στην καρότσα του οχήματος σε αυτοσχέδια κλίνη καθότι το ΕΚΑΒ δήλωσε 48ωρη αδυναμία εξυπηρέτησης.
Μάλιστα δεν διστάζει να προβεί στον χαρακτηρισμό ότι δίδεται η ευκαιρία «διεκδίκησης χρυσού βατόμουρου για σκηνοθεσία».
Ο ασθενής δυστυχώς την Τετάρτη 27 Ιουνίου από πτώση ξαναέσπασε το ισχίο του και νοσηλεύεται στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης όπου και χειρουργήθηκε την Πέμπτη 05/07/2018.
Επιπλέον αντί να συγχαρούν τους πυροσβέστες που συνέβαλαν στην μεταφορά ασθενή, αντίθετα τους επιπλήττουν για την ανωτέρω προσφερόμενη βοήθεια τους.
Σημειωτέον ότι η Διοίκηση του ΕΚΑΒ θεωρεί απολύτως φυσιολογική την πενθήμερη αναμονή ασθενή 85 ετών με εισαγωγή για αντικατάσταση βηματοδότη στο νοσοκομείο Γ. Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, όπου ενώ πήρε εξιτήριο την 25/05/2018 μεταφέρθηκε μετά από 5 ημέρες την 29/05/2018 με το ΕΚΑΒ στην οικία του στον Άγιο Πέτρο Κιλκίς.
Το περιστατικό είχε κατάκλιση και δεν μπορούσε να μεταφερθεί με Ι.Χ. όχημα.
Καταλήγοντας αναφέρουν ότι η μεταφορά του κέντρου συνέβαλε στην αύξηση του αριθμού τον ασθενοφόρων λόγω διάθεσης των διασωστών από το τηλεφωνικό κέντρο στην κίνηση, όμως ένα χρόνο πριν και συγκεκριμένα την Τέταρτη 03/05/2017 σημειώθηκε ένα τραγικό συμβάν ενός 43χρονου συμπολίτη μας ο οποίος ξεψύχησε αβοήθητος περιμένοντας το ΕΚΑΒ το οποίο δεν πήγε ποτέ, 500 μέτρα από το Νοσοκομείο.
Πρέπει τέλος να σημειωθεί και να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στο γεγονός ότι ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Κιλκίς Αχιλλέας Καλεμκερίδης, εξ αφορμής τηλεφωνικής του επικοινωνίας με την Διευθύντρια του ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης την Τρίτη 29/05/2018 για εξιτήριο έπειτα από πολύωρη αναμονή από την ορθοπεδική κλινική του νοσοκομείου Κιλκίς για Θεσσαλονίκη μιας ενενήντα-διάχρονης (92) ασθενούς, πάσχουσα από άνοια και αχειρούργητο κάταγμα (ΑΡ) ισχίου, βρίσκεται σε διαδικασία πειθαρχικής δίωξης με την κατηγορία της ανάρμοστης συμπεριφοράς.
Με βάση όλα τα ανωτέρω παρακαλούμε όπως αναδείξετε το υφιστάμενο πρόβλημα σχετικά με την πολύωρη αναμονή ασθενών για διακομιδή και την ενδεχόμενη πειθαρχική δίωξη του υπαλλήλου του Γ.Ν. Κιλκίς ο οποίος έχοντας αποκλειστικό σκοπό να συνδράμει στην εξυπηρέτηση ασθενή, διώκεται αδίκως για πειθαρχικά αδικήματα τα οποία ουδέποτε έχει διαπράξει.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!