tromaktiko: Απίστευτο! Ο Αϊνστάιν δεν... πήρε ποτέ Νόμπελ;

Κυριακή 15 Ιουλίου 2018

Απίστευτο! Ο Αϊνστάιν δεν... πήρε ποτέ Νόμπελ;



Ο Άλμπερτ Αϊνστάιν...
δεν έλαβε ποτέ βραβείο Νόμπελ για τη θεμελίωση της Θεωρίας της Σχετικότητας. Αντίθετα, τιμήθηκε με τη σημαντική διάκριση το 1921 για τη συμβολή του στη θεωρητική φυσική, και για την εξήγηση του φωτοηλεκτρικού φαινομένου.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!