αποθέματα ρούχων, τσαντών και αρωμάτων αξίας 28εκατ. λιρών για να αποτρέψει τη φθηνή πώληση και κλοπή των προϊόντων και "πέσει" το image τους.
Σύμφωνα με την εταιρεία δεν είναι ο μόνος οίκος μόδας που καταφεύγει σε αυτή τη λύση αφού εφαρμόζεται γενικώς στην βιομηχανία της μόδας. Μάλιστα, μόνο τα τελευταία πέντε χρόνια, η Burberry κατέστρεψε προϊόντα αξίας 90 εκατ. λιρών.
Εκπρόσωπος του οίκου, μιλώντας στο περιοδικό "Forbes" δήλωσε πως η πρακτική αυτή είναι αναγκαία για να προστατευθούν τα πνευματικά δικαιώματα του προϊόντος αλλά και η αξία του brand. Οι σχεδιαστές δεν επιθυμούν να πωλούνται τα προϊόντα του σε τιμές ευκαιρίας ή σε λάθος ανθρώπους για να μην υποτιμηθεί το εμπορικό σήμα.
Ο οίκος Burberry προς υπεράσπισή του είπε επίσης πως συνεργάζονται με εταιρείες αποτεφρωτήρων και αξιοποιείται η ενέργεια που παράγεται από τη καύση των ρούχων και κοσμημάτων.
Πηγή