tromaktiko: Μέγκαν Μαρκλ: το μυστικό της επιτυχίας της ως fashion icon αποκαλύφθηκε

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

Μέγκαν Μαρκλ: το μυστικό της επιτυχίας της ως fashion icon αποκαλύφθηκε



Και το όνομα αυτού Τζέσικα Μαλρόνι. Όπως αποκαλύπτει το Vanity Fair εάν υπάρχει ένας...
ουσιαστικός αυτουργός για την ανάδειξη της πολυάσχολης δούκισσας του Σάσεξ, Μέγκαν Μαρκλ, σε fashion icon & influencer που καθιερώνει τάσεις και φέρνει πωλήσεις είναι η καρδιακή φίλη της από τον Καναδά, Μαλρόνι.

Η Μαλρόνι είναι η μητέρα των δύο χαριτωμένων αγοριών που κέρδισαν το φακό με τα χαμόγελα τους στο βασιλικό γάμο του Μαίου και είναι, πέρα από αγαπημένη φίλη της Μαρκλ, η προσωπική στιλίστρια της πρώτης κυρίας του Καναδά, Σόφι Τριντό.

Η Μαρκλ έχει καταφέρει να ισορροπήσει με μαεστρία στιλιστικά σε μια πραγματική "διαβολοβδομάδα" για την ίδια. Η Μαρκλ και ο σύζυγος της πρίγκιπας Χάρι ξεκίνησαν τη Δευτέρα με δημόσια εμφάνιση στα βαφτίσια του πρίγκιπα Λούις και στη συνέχεια συμμετείχαν στους εορτασμούς 100 χρόνων της RAF.

Την ίδια μέρα οι συό τους αναχώρησαν για την Ιρλανδία στην πρώτη τους κοινή περιοδεία εκτός Βρετανίας ως ζευγάρι και κάπως έτσι, μέσα σε 36 ώρες η Μαρκλ φόρεσε άπειρα διαφορετικές δημιουργίες σχεδιαστών -μόνο την Τρίτη η Μαρκλ έκανε τέσσερις διαφορετικές εμφανίσεις.

Η Μαρκλ έχει αποκτήσει “style groove” σχολιάζει το Vanity Fair και το έκανε κάπως έτσι. Με μια έντονη, κίτρινη δημιουργία του Brandon Maxwell από την προηγούμενη εβδομάδα η Μαρκλ φόρεσε ένα πράσινο κομμάτι από τη συλλογή του Ralph Lauren, πέρασε σε custom μαύρο Dior για τους εορτασμούς της RAF και στην Ιρλανδία "έπαιξε" με Givenchy pantsuit και μια μάυρη δημιουργία της Emilia Wickstead, της σχεδιάστριας που αρχικά υποστήριξε ότι το νυφικό της Μαρκλ ήταν αντιγραφή δικής της δημιουργίας για να πάρει τα σχόλια πίσω μετά από μια μικρή καταιγίδα κακής δημοσιότητας που δημιούργησε εις βάρος της.

Διπλωματική η Μαρκλ, διπλωματικό και το παιχνίδι του στιλ με τις ευχές και τη φροντίδα ωρίς επισημότητες της φίλης της Τζέσικα Μαλρόνι.

Παράγοντας Μαρκλ
Ήταν αναμενόμενο, κανείς όμως δεν περίμενε η επιδραστικότητα της Μέγκαν Μαρκλ στο στιλ και τη βρετανική μόδα να είναι τόσο μεγάλη. Η παγκόσμια δημοτικότητα της Mαρκλ, ήδη από τότε που ήταν απλά αρραβωνιαστικιά του πρίγκιπα Χάρι, έδειξε την επιδραστικότητα της. Η Μαρκλ πριν το βασιλικό γάμο έδωσε νέα ώθηση στις τοπικές κοινωνίες της Βρετανίας και εκτίναξε την αξία των τοπικών βρετανικών προϊόντων -και όλα αυτά με μία μόλις εμφάνιση της.

Έτσι από τη μόδα των τζιν μέχρι τη λατρεία για χειροποίητες τσάντες η Μέγκαν Μαρκλ γίνεται η καλύτερη πρέσβειρα της βρετανικής βιοτεχνίας και αυτό φάνηκε μόλις την προηγούμενη εβδομάδα όταν η Μαρκλ αποφάσισε να επισκεφτεί το Κάρντιφ φορώντας ένα μαύρο τζιν της μικρής ουαλικής επιχείρησης Huit Denim.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η αρραβωνιαστικιά του πρίγκιπα Χάρι στηρίζει μικρές βρετανικές επιχειρήσεις.

Και στην πρώτη επίσημη εμφάνιση του ζευγαριού η Μέγκαν επέλεξε να κρατήσει μία μπορντό τσάντα της σκωτσέζικης εταιρείας Strathberry, με αποτέλεσμα μέσα σε λίγη ώρα η τσάντα να ξεπουλήσει και η εταιρεία, που έχει έδρα το Εδιμβούργο, να αυξήσει την παραγωγή της.

Τώρα η εμφάνιση της Μέγκαν με το βιολογικό, βαμβακερό τζιν της εταιρείας Huit Denim έχει οδηγήσει σε μία αύξηση των παραγγελιών με τους ιδιοκτήτες της εταιρείας να παραδέχονται ότι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις της αγοράς, σύμφωνα με την εφημερίδα The Telegraph.

Η Κλερ Χάιετ, η οποία ίδρυσε την εταιρεία μαζί με τον σύζυγό της Ντέιβιντ, δήλωσε στην εφημερίδα ότι "έχουμε δει σίγουρα μια αύξηση στις παραγγελίας από τότε που η Μέγκαν φόρεσε τα τζιν μας, δεν μπορούμε όμως να τα κατασκευάσουμε τόσο γρήγορα".

"Ήταν μία ωραία έκπληξη για μας και μια μεγάλη ώθηση για τους υπαλλήλους μας να την δουν σαν δικιά τους. Αυτή τη στιγμή προσλαμβάνουμε περισσότερους υπαλλήλους για να μπορέσουμε να παράγουμε όσο το δυνατόν περισσότερα τζιν" πρόσθεσε.

Για δεκαετίες η μικρή πόλη της Ουαλίας Κάρντιγκαν, που έχει 4.000 κατοίκους, υπήρξε κλωστοϋφαντουργικό κέντρο, με την εταιρεία Dewhirst να κατασκευάζει 35 χιλιάδες τζιν την εβδομάδα.

Όμως το 2002 η επιχείρηση μετέφερε την παραγωγή της στο Μαρόκο, όπου το κόστος παραγωγής ήταν πιο χαμηλό και 400 άτομα έχασαν τη δουλειά τους. Η Hiut Denim άνοιξε πριν από έξι χρόνια με το όνειρο να φέρει την ευημερούσα βιομηχανία των τζιν πίσω στην πόλη. Από τότε μέχρι σήμερα απασχολεί 18 άτομα ως προσωπικό και πλέον το ζευγάρι των επιχειρηματιών ελπίζει να αυξήσει το προσωπικό του.

"Απασχολούμε λιγότερους από 20 ανθρώπους, οπότε έχουμε πολύ δρόμο για να φτάσουμε τα 400 άτομα που δούλευαν στη βιομηχανία των τζιν, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι από τον αντίκτυπο που έχει η δουλειά μας και η αναγνώριση αυτή είναι μία μεγάλη αίσθηση ικανοποίησης για όλους μας" δήλωσε η Χάιετ.

Η αναγνώριση αυτή, όπως είπε, έχει οδηγήσει σε πολλές μεγάλες μάρκες να κάνουν προτάσεις συνεργασίας με τη βιοτεχνία τους, αλλά όπως διευκρίνισε "θέλουμε να δουλεύουμε απευθείας με τους πελάτες μας. Στόχος μας είναι να κατασκευάζουμε τζιν, τα οποία και θα πουλάμε απευθείας στους καταναλωτές".

Η Μαρκλ όμως δεν έχει βοηθήσει μόνο την ουαλική εταιρεία τζιν αλλά έχει φέρει στο επίκεντρο και ένα αρτοποιείο του Κάρντιφ για τα ουαλικά κέικ ταψιού, που κέντρισε το ενδιαφέρον της Αμερικής.

Επίσης εκτίναξε τις πωλήσεις με ένα μαύρο μάλλινο μπλουζάκι της εταιρείας M & S, αξίας 45 λιρών, το οποίο φορούσε κατά την επίσκεψή της στο Μπρίξτον.
Πηγή

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!