tromaktiko: Πάγωσαν στην εκπομπή του ΑΝΤ1 με την αποκάλυψη του ηθοποιού: «Ο γιατρός μου είπε, έχω πάρκινσον»

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

Πάγωσαν στην εκπομπή του ΑΝΤ1 με την αποκάλυψη του ηθοποιού: «Ο γιατρός μου είπε, έχω πάρκινσον»



Γνωστός ηθοποιός μίλησε ανοιχτά για το πρόβλημα υγείας που έχει!..

Αποκάλυψε πως είχε κάποια συμπτώματα και πήγε σε νευρολόγο και ο γιατρός του είπε ότι έχει πάρκινσον.

«Είχα κάποια συμπτώματα και πήγα στον νευρολόγο να το κοιτάξω γιατί νόμισα πως ήταν από τα νεύρα και τελικά προέκυψε αυτό, να έχω πάρκινσον… ο γιατρός μου εξαιρετικός μου είπε «μη σε νοιάζει για μια 20ετία θα έχεις μία πολύ καλή ποιότητα ζωής γι’ αυτό και είμαι ήρεμός» είπε χαρακτηριστικά ο Θοδωρής Ρωμανίδης. Το πρόβλημα υγείας του ηθοποιού δεν το γνώριζε η ομάδα της εκπομπής του ΑΝΤ1, «καλοκαίρι μαζί στις 10» και «πάγωσαν» όταν το άκουσαν!

Δείτε το σχετικό απόσπασμα!
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!