tromaktiko: Μητέρα κάνει παρατήρηση στο σύζυγό της και σώζει… το νεογέννητο μωρό τους

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Μητέρα κάνει παρατήρηση στο σύζυγό της και σώζει… το νεογέννητο μωρό τους



Η ασφάλεια του μωρού είναι πρωταρχικό μέλημα των γονιών τόσο μέσα όσο και έξω από...
το σπίτι. Όσο όμως και αν προσέχουν οι γονείς, είναι και εκείνοι άνθρωποι και μπορεί κάποια πράγματα να τους ξεφύγουν. Όπως για παράδειγμα, το καθισματάκι του αυτοκινήτου. Ξέρουμε όλοι, ότι πρέπει να τοποθετούμε το μωράκι μας στο κάθισμα του αυτοκινήτου ακόμα και για μικρές αποστάσεις και να μην το αφήνουμε ποτέ μόνο του μέσα σε αυτό.

Ξέρατε, όμως, ότι για την ασφάλειά του μωρού πολύ σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος που θα το δέσετε στο κάθισμά του;

Μια μαμά, την οποία πολλοί αποκαλούν υπερπροστατευτική, είχε το νου της ακόμα και σε αυτό και κατάφερε να σώσει τη ζωή του παιδιού της από ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα.

Η Rebecca Tafaro Boyer, νοσοκόμα, την ημέρα που άφησε για πρώτη φορά το μωράκι της μόνο του και επέστρεψε στη δουλειά της είχε ζητήσει από το σύζυγό της να της στέλνει ανά μία ώρα φωτογραφίες του μικρού για να βλέπει πώς τα περνά ο γιος της χωρίς την μαμά του.

Σε μία από αυτές η παρατηρητική μητέρα είδε, ότι το μωρό της δεν ήταν σωστά δεμένο στο καθισματάκι του και έσπευσε να ενημερώσει το σύζυγό της γι’ αυτό. Όπως αποδείχθηκε έκανε πολύ σωστά.

Δείτε τη φωτογραφία

«Η ζώνη του μωρού δεν ήταν στο σωστό ύψος και δεν ήταν αρκετά σφιχτή», διευκρίνισε η μητέρα σε δηλώσεις της «γι’ αυτό και τόνισα στο σύζυγό μου να διορθώσει την κατάσταση, όταν μιλήσαμε. Ελάχιστη ώρα μετά μου τηλεφώνησε για να μου πει, ότι είχε εμπλακεί σε ένα τροχαίο. Μία άπειρη οδηγός - δεν διέθετε δίπλωμα - σε μια προσπάθεια ελιγμού είχε χτυπήσει διερχόμενα και σταθμευμένα αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων ήταν και του συζύγου μου. Ευτυχώς, κανένας από τους άντρες μου δεν είχε πάθει τίποτα. Το μωρό, μάλιστα, δεν κουνήθηκε ούτε ξύπνησε από τη σύγκρουση», συνέχισε.

«Μπορεί να με χαρακτηρίζουν υπερβολική, αλλά ξέρω, ότι με τα παιδιά δεν πρέπει ποτέ να εφησυχάζεις. Και ναι, πλέον, έχω μια μικρή φοβία όταν μπαίνω στο αμάξι, αλλά δεν θα την αφήσω να με νικήσει. Θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο με ακόμη μεγαλύτερη προσοχή. Σημασία έχει, άλλωστε, ότι ο σύζυγος μου και το παιδί μου είναι καλά στην υγεία τους».
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!