tromaktiko: Δεν θα σταματήσω ποτέ να καλομαθαίνω τα παιδιά μου!

Δευτέρα 6 Αυγούστου 2018

Δεν θα σταματήσω ποτέ να καλομαθαίνω τα παιδιά μου!



Έκανα muffins λεμονιού για την οικογένειά μου τις προάλλες...
Η κόρη μου που είναι φοιτήτρια πήρε μια δαγκωνιά και μου είπε: «Χρειάζομαι να μου κάνεις ένα ταψί από αυτά για να τα πάρω μαζί μου όταν γυρίζω πίσω στη σχολή».


Της είπα ότι ευχαρίστως. Δεν χρειάζεται πραγματικά να τα φτιάξω γι ‘αυτήν. Είναι μια υπεύθυνη, ικανή, οργανωμένη, αποφασιστική νεαρή γυναίκα. Μπορεί να κάνει τα δικά της muffins. Αλλά μου αρέσει να την καλομαθαίνω και δεν σκοπεύω να σταματήσω. Ποτέ.
Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σήμαινε ότι θα τους εμπόδιζα από το να γίνουν αυτοί που προορίζονταν να γίνουν ή θα τους κρατούσα πίσω από τη ζωή τους, τότε ναι, θα σταματούσα.

Αλλά αν σημαίνει οτι θέλω να κάνω τη ζωή λίγο πιο εύκολη γι ‘αυτούς όποτε μπορώ, τότε δεν θα σταματήσω ποτέ να τους καλομαθαίνω!

Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σημαίνει να θέλω να περνάω χρόνο μαζί τους, τότε δεν θα σταματήσω ποτέ να το κάνω!

Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σημαίνει να κάνω το σπίτι σε ένα ασφαλές, οικείο μέρος που θέλουν να έρχονται, τότε δεν θα σταματήσω ποτέ να το κάνω!

Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σημαίνει να ανησυχώ για τα παιδιά μου, ακόμη και όταν είναι αρκετά μεγάλα και έχουν δικά τους παιδιά, όπως κάνει και η δική μου μαμά, τότε δεν θα σταματήσω να το κάνω!

Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σημαίνει να σκέφτομαι πράγματα που ξέρω ότι αρέσουν στα παιδιά μου τότε δεν θα σταματήσω να το κάνω!



Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σημαίνει να ανησυχώ όταν δεν τα βλέπω καλά και να ρωτάω: «Είσαι εντάξει;» και να προσπαθώ αν τα κάνω να νιώσουν καλύτερα, τότε δεν θα σταματήσω ποτέ να το κάνω!

Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σημαίνει να είμαι υπερήφανη για το πώς τα παιδιά μου έχουν μεγαλώσει και έχουν μάθει να επιβιώνουν και να τα καταφέρνουν όλα μόνα τους τότε δεν θα σταματήσω ποτέ να το κάνω!

Αν το να καλομαθαίνω τα παιδιά μου σημαίνει να τους αγαπάω με τρόπους που μπορούν να δουν και να ακούσουν και να αισθάνονται και να γευτούν, τότε όχι, δεν θα σταματήσω ποτέ να τους καλομαθαίνω!  Επειδή η μητρότητα δεν έρχεται με ημερομηνία λήξης και μπορούμε να καλομαθαίνουμε τα παιδιά μας για πάντα!
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!