Amazon σε μια προσπάθεια να ισχυροποιήσει την θέση της στην κινηματογραφική αγορά.
Η ενασχόληση της Amazon με τον κινηματογράφο δεν θεωρείται καινοφανής αφού ήδη ο αμερικανικός κολοσσός ξοδεύει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο σε κινηματογραφικές ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές, τις οποίες διαθέτει στους συνδρομητές της με στόχο την αύξησή τους.
Να σημειωθεί ότι η Landmark Theatre αποτελεί την μεγαλύτερη αλυσίδα θεάτρων των Ηνωμένων Πολιτειών η οποία εμπορεύεται ανεξάρτητες εγχώριες και διεθνείς παραγωγές. Στις αίθουσές της προβάλλεται ποικιλία προγραμμάτων από ανεξάρτητες και ξένες ταινίες έως 3-D animation και mainstream παραγωγές. Από την ίδρυσή της το 1974, η Landmark έχει επεκταθεί σε 56 αίθουσες, 268 οθόνες και 27 αγορές σε όλο τον κόσμο ενώ διαθέτει και ιστορικά θέατρα όπως το Tivoli στο St. Louis, το Inwood στο Ντάλας και το Oriental στο Μιλγουόκι, καθώς και τα νεότερα όπως το The Landmark στο Λος Άντζελες και ο κινηματογράφος Sunshine στην Νέα Υόρκη
Σύμφωνα με πηγές εξοικειωμένες με το ζήτημα η Amazon συγκαταλέγεται στους υποψήφιους αγοραστές της εταιρείας από την Wagner / Cuban Cos., η οποία διοικείται από τον δισεκατομμυριούχο Μαρκ Κιούμπαν και τον Τοντ Γουόρνερ. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες της αλυσίδας σε συνεργασία με την επενδυτική τράπεζα Stephens Inc. εξετάζουν όλα τα σενάρια για πιθανή πώληση, ανέφεραν οι πηγές. Ωστόσο δεν έχουν μέχρι στιγμής καταλήξει σε κάποια απόφαση. Κιούμπαν και Γουόρνερ είναι επίσης ιδιοκτήτες της Magnolia Pictures, της εταιρείας παραγωγής 2929 Productions και των δικτύων AXS TV και HDNet Movies. Ο ιδιοκτήτης της ένας 60χρονος που εμφανίστηκε στην εκπομπή «Shark Tank» ανέφερε σε ρεπόρτερ του Χόλιγουντ τον Απρίλιο ότι έχει αναθέσει σε μια τράπεζα την αξιολόγηση προσφορών για την πώληση της εταιρείας χωρίς ωστόσο να βιάζεται να πουλήσει.
Η επέκταση σε κινηματογραφικές αίθουσες μαρτυρά την επιθυμία της εταιρείας να κατακτήσει διάφορες μορφές των μέσων μαζικής ενημέρωσης, όπως κινηματογραφικά και τηλεοπτικά στούντιο σε μια περίοδο που οι τεχνολογικοί κολοσσοί βλέπουν τα κέρδη τους να ανεβαίνουν από τέτοιου είδους συνδρομητικές υπηρεσίες και επενδύουν όλο και περισσότερα σε αυτές. Παρότι μάλιστα η εξαγορά της Landmark δεν αναμένεται να εντυπωσιάσει με το ποσό της ειδικά σε σχέση με την μέχρι τώρα ιστορία του κολοσσού του λιανεμπορίου θα σηματοδοτούσε μια νέα «εισβολή» της εταιρείας στον φυσικό κόσμο κι όχι στον ηλεκτρονικό
Αν και έχουμε συνηθίσει την Amazon στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες δεν σταματά να επεκτείνεται και στον φυσικό κόσμο. Η διαδικτυακή εταιρεία λιανεμπορίου έκανε ένα αντίστοιχο άνοιγμα στον φυσικό κόσμο με την εξαγορά των σούπερ μάρκετ Total Foods έναντι 13,7 δισ. δολαρίων για να βάλει σε αυτά την αλυσίδα βιολογικών τροφίμων που διαθέτει. Να υπενθυμίσουμε ότι η Amazon ξεκίνησε ως διαδικτυακός πωλητής βιβλίων προσφέροντας στο κοινό και στους εκδότες μια εναλλακτική λύση εξαλείφοντας έναν μεσάζοντα μεταξύ αναγνωστών και καλλιτεχνών.Μάλιστα άνοιξε το πρώτο φυσικό βιβλιοπωλείο το 2015 στο Σιάτλ και πλέον διαθέτει περίπου 20 στις ΗΠΑ.
Πηγή