tromaktiko: 10+1 πράγματα που θέλει ο γιος να πει στον πατέρα

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

10+1 πράγματα που θέλει ο γιος να πει στον πατέρα



Πόσο δεμένη είστε με τον γιο σας, πόσο τον αγαπάτε!...
Είτε είναι μικρό μωρό είτε έχει πια μεγαλώσει, η σχέση που σας ενώνει είναι τόσο δυνατή.

Κι όμως ο γιος σας έχει ανάγκη και από τον μπαμπά του, το ξέρετε. Ξέρετε όμως τι θα ήθελε να του πει εάν μπορούσε;

1. Μην μου λες πώς να αγαπάω. Βλέπω εσένα πώς κοιτάς τη μαμά.

2. Θα μου μάθεις να οδηγάω όταν μεγαλώσω;

3. Θα έρχεσαι στο γήπεδο όταν παίζω;

4. Θες να μιλήσουμε για το σ..ξ ή να γκουγκλάρω;

5. Δείξε μου πώς να γίνω γενναίος σαν εσένα.

6. Θέλω να μιλάμε λίγο περισσότερο. Εσύ;

7. Δεν θέλω να γίνω τσαμπουκάς. Θέλω να νιώθω μέσα μου δυνατός.

8. Μου αρέσει να νικάω και εκείνες τις στιγμές να είσαι δίπλα μου. Όπως και στις ήττες.

9. Τι λες να βοηθάμε λίγο τη μαμά με τις δουλειές; Έχει πλάκα και εκείνη θα είναι πιο χαρούμενη.

10. Μην μου φωνάζεις επειδή σε θύμωσαν στη δουλειά. Έχω και εγώ τα προβλήματά μου.

11. Γιατί δεν ξέρεις τα πάντα; Είσαι ο μπαμπάς μου! Ε, και αν δεν ξέρεις, δεν πειράζει. Ρώτα τη μαμά! Εκείνη πάντα λέει ότι μόνο το πότε θα πεθάνει δεν ξέρει.
Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!