tromaktiko: “Έφυγε” από τη ζωή η ηθοποιός Κάτια Αθανασίου

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

“Έφυγε” από τη ζωή η ηθοποιός Κάτια Αθανασίου



Η κηδεία της θα γίνει σήμερα...
Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου στο νεκροταφείο του Βύρωνα.
Την τελευταία της πνοή άφησε χθες το πρωί η ηθοποιός Κάτια Αθανασίου, η οποία αντιμετώπιζε τα τελευταία χρόνια σοβαρά προβλήματα υγείας. Την είδηση του θανάτου της έκανε γνωστή μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο facebook, ο καλός της φίλος και συνάδελφος Γιάννης Χριστόπουλος.

«Συντετριμμένος Μετά από νοσηλεία λίγων ημερών σήμερα Δευτέρα 3 Σεπτεμβρίου 2018 το πρωί έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη ηθοποιός και φίλη «Κάτια Αθανασίου».. Έχασα ένα κομμάτι από τη ζωή μου ήμουν σε διακοπές και ήξερα ότι θα φύγει και έφυγα χωρίς να πω στους συναδέλφους μου τίποτα… η κηδεία της θα γίνει αύριο τρίτη 4 του μηνός Σεπτεμβρίου στις 12:30 στο νεκροταφείο του Βύρωνα… Κάτια μου Καλό σου ταξίδι καλό παράδεισο Θα μου λείψεις…», έγραψε ο Γιάννης Χριστόπουλος.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!