tromaktiko: Φοράω μόνο στρινγκ και τώρα θέλουν και οι κόρες μου. Μήπως είναι λίγο μικρές;

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

Φοράω μόνο στρινγκ και τώρα θέλουν και οι κόρες μου. Μήπως είναι λίγο μικρές;



Είμαι 31 ετών και έχω δυο κορούλες 5 και 7 ετών. Ανέκαθεν μου άρεσαν τα στρινγκ και σε εσώρουχα και σε μαγιό...


Βλέπω, ότι όσο περνάει ο καιρός, αρχίζουν και αρέσουν και στις κόρες μου. Κυκλοφορούν στο σπίτι και σπρώχνουν το εσώρουχό τους προς τον ποπό τους, για να μοιάζει με στρινγκ.

Όταν πάμε για ψώνια, πηγαίνουν στο τμήμα με τα παιδικά και αντί να κοιτάνε παιδικά εσώρουχα, ψάχνουν για στρινγκ. Όταν φυσικά δεν βρίσκουν, απογοητεύονται και κάνουν ολόκληρη σκηνή.

Η μαμά μου, μου πρότεινε να τους αγοράσω κανονικά εσώρουχα και να τα πάω σε μία μοδίστρα να τα μεταποιήσει και να τα κάνει στρινγκ, για να τους φύγει ο καημός.

Εγώ, πάλι, έχω τις επιφυλάξεις μου. 7 και 5 χρονών δεν είναι πολύ μικρά για στρινγκ; Έχω άδικο;

Λένα
[singleparent.gr]
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!