το σύνολο των ΗΠΑ, οι εργαζόμενοι ανέφεραν ότι ελέγχουν τα email τους κατά μέσο όρο 2,5 ώρες κάθε εργάσιμη μέρα, πέρα από το Σαββατοκύριακο. Ο μέσος άνθρωπος ελέγχει τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που σχετίζονται με τη δουλειά περισσότερες από τρεις ώρες την ημέρα, σύμφωνα με την Adobe, η οποία διεξήγαγε την έρευνα.
Τα νέα έρχονται σε μια στιγμή που οι υπηρεσίες επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο, όπως η Slack και άλλες, σκοπεύουν να διεξάγουν πόλεμο ενάντια στην «τυραννία» του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η Slack, η Microsoft Teams και άλλες πλατφόρμες παρέχουν έναν εύκολο τρόπο στους ανθρώπους να επικοινωνούν και να ανταλλάσσουν αρχεία συγχρονισμένα. Τέτοια εργαλεία γενικά επιτρέπουν ταχύτερη επικοινωνία σε σχέση με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το οποίο σχεδιάστηκε ως μια ασύγχρονη υπηρεσία επικοινωνιών. Κρίνοντας από τα ευρήματα της Adobe, η Slack και οι όμοιοί της δεν έχουν ακόμη καταφέρει να αλλάξουν ριζικά το πώς επικοινωνούμε.
Το τι σημαίνει αυτό για μας σε σχέση με τα εργαλεία που επιλέγουμε παραμένει ένα ανοιχτό ερώτημα.
Σύμφωνα με την έκθεση, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι πιο δημοφιλές μεταξύ των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών- της γενιάς των millennials δηλαδή. Τα μέλη αυτής της γενιάς δαπανούν μέσα μέρα κατά μέσο όρο 6,4 ώρες στα εισερχόμενά τους, σε σύγκριση με 5,8 ώρες για όσους είναι μεταξύ 18 και 24 ετών.
Για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των τριών ετών που διεξάγεται η έρευνα της Adobe, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο δεν είναι πλέον ο μοναδικός πιο επιθυμητός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ συναδέλφων. Το email μοιράζεται την κορυφή ως η κορυφαία μέθοδος επικοινωνίας στη δουλειά με τις συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο.
Όταν όμως έρχεται η ώρα κάποιων δύσκολων συνομιλιών, όπως η υποβολή παραίτησης, οι συνομιλίες πρόσωπο με πρόσωπο υποχωρούν κάπως. Μόνο το 52% των ατόμων ηλικίας μεταξύ 25 και 34 ετών δηλώνουν ότι θα χρησιμοποιούσαν αυτόν τον τρόπο για να σταματήσουν τη δουλειά τους. Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στο 77% μεταξύ των ατόμων ηλικίας άνω των 35 ετών.
Τέλος, η Adobe ζήτησε από τους συμμετέχοντες να πουν ποιες κοινές φράσεις που σχετίζονται με τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν μπορούν να αντέξουν. Η φράση «δεν είμαι βέβαιος αν είδατε το πιο πρόσφατο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου» ήταν η πιο ενοχλητική φράση σε σχέση με το email της εργασίας, ακολουθούμενη από τη φράση «σύμφωνα με το τελευταίο email μου».
Πηγή