tromaktiko: Ανείπωτη τραγωδία σε γάμο - Νεκρός στη σουίτα ο γαμπρός [photo]

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2018

Ανείπωτη τραγωδία σε γάμο - Νεκρός στη σουίτα ο γαμπρός [photo]



Σε τραγωδία κατέληξε η πιο ευτυχισμένη ημέρα ενός ζευγαριού στη...
Μεγάλη Βρετανία.

Λίγες ώρες μετά το γάμο τους, η νύφη βρήκε νεκρό στο κρεβάτι της νυφικής σουίτας το σύζυγό της.

Ο Danny Emsley, 37 ετών, δεν μπορούσε να σταματήσει να χαμογελά, καθώς πόζαρε για τις γαμήλιες φωτογραφίες με τη σύζυγό του Clare.

Το ζευγάρι παντρεύτηκε σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο Linton, στο West Yorkshire, όπου γιόρτασαν με 80 συγγενείς και στενούς φίλους.

Ο Emsley πήγε στο κρεβάτι στις 11:30 το βράδυ, ενώ η σύζυγός του έμεινε για να απολαύσει το γαμήλιο πάρτι.

Όταν τελικά μπήκε στο υπνοδωμάτιο, στις 1:30 τα ξημερώματα, τον βρήκε νεκρό.

Η 35χρονη έγραψε στον λογαριασμό της στο Facebook:

«Η Παρασκευή ήταν η καλύτερη ημέρα της ζωής μου, γιατί παντρεύτηκα τον καλύτερο, τον πιο έντιμο, αστείο και καλόκαρδο άνδρα που γνώρισα ποτέ. Περάσαμε μια τέλεια ημέρα γεμάτη με φίλους, αγάπη, οικογένεια και γέλιο. Δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε μια καλύτερη ημέρα. Η μαγεία τελείωσε στο τέλος της βραδιάς και ο όμορφός μου Ντάνι "ξεριζώθηκε" από τη ζωή μου. Υπάρχει μια τρύπα στην καρδιά μου, η οποία δεν θα καλυφθεί ποτέ. Απλά δεν ξέρω πώς θα τα καταφέρω χωρίς τον υπέροχο σύζυγό μου».

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, ο Emsley δεν αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα υγείας.

     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!