εταιρεία Dalnave Navigation, σύμφωνα με Αμερικανούς ναυλομεσίτες.
Το panamax Flipper (χωρητικότητας 73.000 dwt, κατασκευής 1999) φέρεται να πωλήθηκε σε εταιρεία από τη Μέση Ανατολή έναντι 6,3 εκατ. δολαρίων, τιμή αισθητά χαμηλότερη από τα 6,85 εκατ. δολάρια στα οποία φέρεται να πωλήθηκε πρόσφατα ένα πλοίο με αντίστοιχα χαρακτηριστικά, το Energy Midas (χωρητικότητας 77.000 dwt, κατασκευής 1998).
Εξάλλου, σύμφωνα με τη VesselsValue, η αξία του Flipper, που τον Μάρτιο πρόκειται να περάσει από ειδική επιθεώρηση, ανέρχεται στα 7,4 εκατ. δολάρια, ενώ η Maritime Strategies International την υπολογίζει στα 6,1 με 7,6 εκατ. δολάρια.
Η Dalnave είχε αποκτήσει το πλοίο έναντι 17,3 εκατ. δολαρίων από ιαπωνική εταιρεία (η προηγούμενη ονομασία του ήταν Global Guardian), το 2002, κι έτσι το πλοίο απέφερε κέρδη στην εταιρεία πριν τη μεγάλη κρίση στην αγορά ξηρού φορτίου το 2008.
Εφόσον επιβεβαιωθεί η πώληση του Flipper, η Dalnave θα μείνει με έναν στόλο αποτελούμενο από τέσσερα πλοία, δύο kamsarmaxes και δύο ultramaxes. Τα Andromeda (κατασκευής 2016) και Atlas (κατασκευής 2017), αμφότερα χωρητικότητας 63.000 dwt, τα είχε παραγγείλει από τα κινεζικά ναυπηγεία Chengxi, έναντι περίπου 25,5 εκατ. δολαρίων το καθένα, και η σημερινή τους αξία υπολογίζεται στα 21 με 23 εκατ. δολάρια το καθένα.
Τα πρωτα πλοία που είχε παραγγείλει η εταιρεία, το 2010, ήταν τα δύο kamsarmaxes που της ανήκουν: τα Naias και Pegasus (αμφότερα χωρητικότητας 81.000 dwt, κατασκευής 2012), τα οποία παρήγγειλε από τα ναυπηγεία Daewoo Mangalia Heavy Industries στη Ρουμανία, έναντι 37 εκατ. δολαρίων το καθένα, σύμφωνα με αναφορές της εποχής. Η αξία τους σήμερα εκτιμάται στα 19 εκατ. δολάρια περίπου, όπως αναφέρει το TradeWinds.
Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια η Delnave έχει “αδειάσει” τον στόλο της από αρκετά γηραιά πλοία, όπως το Myron N (χωρητικότητας 70.000 dwt, κατασκευής 1990), το οποίο πούλησε τον Φεβρουάριο του 2015 προς διάλυση.
Πηγή