tromaktiko: Hyperloop Quintero One: Αυτή είναι η κάψουλα που θα μεταφέρει τους επιβάτες στο τραίνο του μέλλοντος

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Hyperloop Quintero One: Αυτή είναι η κάψουλα που θα μεταφέρει τους επιβάτες στο τραίνο του μέλλοντος



Το φιλόδοξο σχέδιο της Hyperloop Transportation Technologies για...
"εκμηδένιση" των αποστάσεων μπορεί ακόμη να βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, παρόλα αυτά οι βάσεις έχουν μπει και το ποτάμι δεν φαίνεται να γυρίζει πίσω. Οπότε, αργά ή γρήγορα θα δούμε την υλοποίηση των πρώτων γραμμών σε διάφορα μέρη του κόσμου, αν κρίνουμε και από τις εξαγγελίες διάφορων ενδιαφερόμενων πόλεων και κρατών για το νέο σύστημα μεταφορών που εμπνεύστηκε ο Elon Musk.

Μέχρι τότε έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να δούμε σήμερα το "βαγόνι" που θα μεταφέρει τους επιβάτες μέσα από το σύστημα των αγωγών. Πρόκειται για το Quintero One, το οποίο αποκαλύφθηκε στο Puerto de Santa Maria, έδρα της ισπανικής κατασκευάστριας εταιρείας Carbures/Airtificial. Από τη στιγμή που έγιναν τα αποκαλυπτήρια της κάψουλας, το Quintero One θα μεταφερθεί στα κεντρικά γραφεία της HTT στη Γαλλία για περαιτέρω εξελίξεις στην τεχνολογία του προκειμένου να ενσωματωθεί στο κοντινό μέλλον σε κάποια λειτουργική γραμμή Hyperloop.

Η εταιρεία δεν αναφέρει τίποτα σχετικά με την τεχνολογία του, αλλά τουλάχιστον μαθαίνουμε ότι έχει μήκος 32m και στα 15m από αυτά θα φιλοξενούνται οι επιβάτες. Η τελική μορφή της κάψουλας θα είναι έτοιμη το 2019 και τότε θα γίνουν γνωστές όλες οι λεπτομέρειες.

Το Hyperloop χρησιμοποιεί έναν γραμμικό ηλεκτροκινητήρα για να επιταχύνει και να επιβραδύνει το ειδικό βαγόνι που αιωρείται ηλεκτρομαγνητικά μέσα σε μια σήραγγα πολύ χαμηλής πίεσης. Το όχημα αυτό θα "γλυστρά" αθόρυβα με ταχύτητες έως 1080km/h χωρίς αναταράξεις. Το σύστημα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι πλήρως αυτόνομο, ήσυχο και άμεσο στη μεταφορά από προορισμό σε προορισμό. Επιπλέον, οι γραμμές του Hyperloop είναι χτισμένες είτε επάνω σε κολώνες, είτε σε υπόγειες σήραγγες, με αποτέλεσμα να εκμηδενίζονται οι κίνδυνοι σύγκρουσης και ταυτόχρονα καταλαμβάνουν πολύ λιγότερο χώρο σε σύγκριση με τις ράγες των παραδοσιακών τραίνων ή τους αυτοκινητόδρομους.

Πηγή
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!