Είναι σαφές ότι αυτή η τηλεοπτική σεζόν θα είναι η πλέον ανταγωνιστική...
Τα πέντε, αδειοδοτημένα πια, κανάλια εθνικής εμβέλειας γενικού περιεχομένου ενημερωτικού χαρακτήρα ρίχνουν τα «βαριά χαρτιά» τους διεκδικώντας το μεγαλύτερο δυνατόν μερίδιο και μια θέση στο τηλεχειριστήριο των τηλεθεατών και φυσικά τη διαφήμιση που αυτό θα αποφέρει.
★ Ηδη τα στελέχη του ΑΝΤ1 χαμογελούν και πάλι καθώς έπειτα από μια καταστροφική σεζόν βλέπουν να «τσιμπάνε» ξανά ποσοστά τηλεθέασης ανεβαίνοντας όλο και πιο ψηλά. Η στόχευσή τους σε μυθοπλασία με δύο κωμωδίες εις διπλούν την εβδομάδα, δύο καθημερινές σειρές και μία αστυνομική φαίνεται να αποδίδει καρπούς. Είναι πάντως ακόμα πολύ νωρίς για συμπεράσματα...
★ Τις δικές τους πρωτιές... πανηγυρίζουν και τα στελέχη του ALPHA, που επίσης ρίχνουν τα δυνατά τους χαρτιά κυρίως με τις επιτυχημένες κωμωδίες τους από αυτή την εβδομάδα. Το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού βρέθηκε στην κορυφή τον Σεπτέμβριο «ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης», όπως σημειώνουν τα στελέχη του.
Στο σύνολο του κοινού έπιασαν τηλεμερίδιο 22,7% (533.000 τηλεθεατές), «αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό πάνω από 5,5 μονάδες: ΣΚΑΪ 17,4% (462.000), ΑΝΤ1 13,3% (346.000), Star 12% (324.000), ΕΡΤ 1 7,1% (249.000)».
Σύμφωνα με τον ALPHA, το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» έπιασε τον Σεπτέμβρη κορυφή και στο σύνολο του πληθυσμού με 21,3%, αφήνοντας πίσω τις εκπομπές του ΣΚΑΪ: «ΣΚ με δράση» (Σάββατο, 18,8%) και «Ακραίως» (Κυριακή, 20,2%).
★ Τρεις νέες εκπομπές ρίχνει αυτό το Σαββατοκύριακο στη «μάχη» της τηλεθέασης και η δημόσια τηλεόραση. Η αρχή θα γίνει στις 6/10 με την επιστροφή της εκπομπής «Επιχειρήματα» (κάθε Σάββατο στις 14.30 στην ΕΡΤ 2) με τον Χρήστο Παγώνη στην παρουσίαση και την Ολυμπιάδα Σιώζου στη σκηνοθεσία.
Την ίδια μέρα θα κάνουν πρεμιέρα οι «Ιστορίες μόδας» (κάθε Σάββατο στις 17.00 στην ΕΡΤ 1) σε σκηνοθεσία Λεωνίδα Πανονίδη με αφηγητή τον Γιώργο Κοτανίδη.
Και στις 7/10 και κάθε Κυριακή στις 12.30 επιστρέφει στην ΕΡΤ 1 και η εκπομπή «Από πέτρα και χρόνο» με κείμενα και παρουσίαση από τον Λευτέρη Ελευθεριάδη και σκηνοθεσία του Ηλία Ιωσηφίδη.
★ «Once in a Lifetime» είναι ο τίτλος του μουσικού ντοκιμαντέρ που μεταδίδει αυτό το Σάββατο (6/10) η ΕΡΤ2 (23.55). Μια μουσική περιπέτεια με τον Γιάννη Πετρίδη, ένα οδοιπορικό στη ζωή του σπουδαιότερου Ελληνα ραδιοφωνικού παραγωγού, στη μουσική εξέλιξη της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, στην έκρηξη του ροκ στη δεκαετία του ’60, στα μουσικά κινήματα που γεννήθηκαν και μας έφερε σε επαφή μαζί τους η εκπομπή του. Η Νικόλ Αλεξανδροπούλου, που υπογράφει τη σκηνοθεσία, επιχειρεί να εμβαθύνει στην προσωπικότητα και στο έργο του Γιάννη Πετρίδη και μέσα από τις αφηγήσεις του να ξεδιπλώσει την προσωπική ιστορία και την καριέρα του.
★ Τα στελέχη του ΣΚΑΪ, που δοκιμάζουν και καθημερινή κωμωδία πριν από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, θέλουν να διατηρήσουν τη δυναμική που απέκτησαν τις δύο τελευταίες σεζόν. Δεν λείπουν βέβαια και τα... πανηγύρια. Με το που έκλεισε ο μήνας έστειλαν τις πρωτιές τους για το «Σήμερα» με Δημήτρη Οικονόμου και Μαρία Αναστασοπούλου με μερίδιο 30,2% και τους «Αταίριαστους» Χρήστο Κούτρα και Γιάννη Ντσούνο που παρότι άλλαξαν ώρα μετάδοσης (10.00) πιάνουν 22,4%.
Δυστυχώς πανηγυρίζουν και για τη νέα (δήθεν) κοινωνική εκπομπή τους, το «Μαζί σου» της Τατιάνας Στεφανίδου (16,1%). Προφανώς δεν θα το έχουν δει... Στον ΣΚΑΪ βέβαια το Σαββατοκύριακο παραμένει κυρίαρχος ο Γιώργος Αυτιάς με το «Καλημέρα» (37,2%), ενώ ψηλά κινούνται τόσο ο Τάκης Χατζής με το «Ακραίως» (19,9%) όσο και το «ΣΚ με δράση» με Σπύρο Μάλλη και Μαρία Βούσουλα (18,8%).
★ Πίσω έχει μείνει το E TV που μετονομάζεται σε Open και η εκκίνησή του σχεδιάζεται πλέον για τις 22 Οκτωβρίου. Μέχρι τότε θα προβάλλει μόνο ταινίες και σειρές. Πάντως, με το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη συνεργάζεται πλέον και ο Σωτήρης Δανέζης.
Ο δημοσιογράφος που παρουσίαζε επί χρόνια την «Εμπόλεμη ζώνη» του στο MEGA ανέλαβε το τμήμα διεθνών θεμάτων του καναλιού και θα στηρίζει βέβαια το νέο κεντρικό δελτίο ειδήσεων που «στήνει» ο Δημήτρης Μιχαλέλης (γενικός διευθυντής Ειδήσεων και Ενημέρωσης του Open).
Πηγή