tromaktiko: Aπάντηση στον αγανακτισμένο

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Aπάντηση στον αγανακτισμένο



Για τον φίλο που έχει δικαίωμα να πάει διακοπές και την απαίτηση να μπορεί να πάει στο νοσοκομείο τα παιδιά του (http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/07/blog-post_5438.html) ε, καλά κάνει κι ας έχει δικαίωμα κι απαιτήσεις αλλά δε του φταίνε οι απεργοί. Μακάρι να ακολουθούσαμε όλοι το παράδειγμά του γιατί επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει σε αυτόν τον τόπο. Βλέπεις όλοι αντιδρούν, όταν κάτι τους αγγίζει άμεσα.
Ας έμενε απλήρωτος κι αυτός, ας του στερούσαν δικαιώματα και τ! α λέγαμε. Και, για να μη παρεξηγούμαι, δεν έχω καμιά σχέση με τους απεργούς. Ωρομίσθιος εκπαιδευτικός είμαι κι απλήρωτος. Να του πω τώρα ότι κι εγώ έχω δικαίωμα στις διακοπές αλλά έτσι κι αλλιώς δε θα πήγαινα γιατί δεν πληρώνομαι και γι'αυτό η απεργία δε με αγγίζει, αφού, πέρα από τις διακοπές, το αυτοκίνητο δεν το κουνάω για να μην ξοδευτώ; Και δεν πληρώνομαι όχι γιατί απλά δε με πληρώνουν αλλά γιατί κι η αμοιβή μου είναι ελάχιστη κι η μισή έχει φύγει στις βενζίνες. Και κάθομαι και βλέπω τώρα όσους για τον α ή β λόγο δυσανασχετούν με κάτι τέτÎ! �ιες απεργίες και χαμογελάω περιμÎ! �νονÏ �ας όλο αυτό να επεκταθεί. Να παραλύσουν όλα και να μπει τάξη. Γιατί όλοι αυτοί δε διαμαρτύρονται, όταν πονούν οι άλλοι. Μακάρι να συνεχιστεί η απεργία, να πληγούν όλοι, να επεκταθεί και να δοθούν σωστές λύσεις σε όλες τις κατευθύνσεις. Να γίνει η αρχή μιας επανάστασης.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!