tromaktiko: Σχόλιο για 2 ευρώ για μια φωτογραφία 10x15...

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Σχόλιο για 2 ευρώ για μια φωτογραφία 10x15...



Εγω ειχα την ατυχία να επιλέξω το συγγεκριμένο κατάστημα για να κάνει την φωτογράφηση του γάμου μου. Αν εξαιρέσεις ότι ο φωτογράφος ήρθε στην εκκλησία μισή ώρα μετά την προκαθορισμένη ώρα έναρξης του γάμου, και περιμέναμε όλοι τον κύριο "Φωτογράφο" λες και ήταν η νύφη...
ειχαμε και άλλα προβλήμματα μετα. Ηθελε ο "κύριος" να τον εξοφλήσω, ενω ειχε πάρει το 50%, για να μου δώσει να δω τα δείγματα...Δηλαδή να πάρει όλο το ποσό που ειχαμε συμφωνήσει και για να μου δώσει τις μικρές φωτογραφίες για να διαλέξω. Εγω ξέρω ότι εξόφληση γίνετε με την παράδοση της δουλειάς(αλμπουμ, DVD κλπ) και όχι με την παράδωση των δειγμάτων..Χρειάστικε να πάω αρκετές φορές εκνευρισμένος και να ζητάω τα δείγματα,πολλές φορές με πάσαρε στην ξανθιά κάτω η οποία έκανε ότι δεν καταλάβαινε τι της έλεγα... Συν το ότι με τον χαμό του γάμου, είχα χάσει το τηλ. του "κυριου" φωτογράφου-ιδιοκτήτη και δεν μου το έδεινε η ξανθιά, γιατι λέει βρήσκετε σε δουλεία...μα και γω για δουλειά τον ήθελα..Για να μην το ζαλιζω πολύ το θέμα, πήγαινα σχεδόν σε καθημερινή βάση και στηνόμουν απέξω και μόλις έβλεπα κόσμο να μπαίνει έμπαινα και έκανα φασαρία, μέχρι που με βαρέθηκε και μου τα έδωσε, λέγοντας μου ότι αυτός έτσι δουλεύει..Μάλλον όχι για πολύ ακόμα..ότι δεν ξαναπήγα απο τότε αυτο εννοήτε και ούτε θα ξαναπάω.Συν το ότι δεν τον συστήνω σε κανέναν..


Τωρα ποιός βγαίνει χαμένος με τέτοιου είδους συμπεριφορές..?
 
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!