tromaktiko: Για την ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Για την ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης



Πριν ένα μήνα ανέβηκα Θεσσαλονίκη από τα Ιωάννινα που μένω στην ΙΚΕΑ, εκεί πραγματοποίησα κάποιες αγορές (συγκριμένα έπιπλα κουζίνας).
Όταν επέστρεψα και άρχισα να συναρμολογώ διαπίστωσα ότι από τη συσκευασία έλειπε ένα κομμάτι, επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εταιρία, μου κράτησαν όλα τα στοιχεία μου και μου είπαν ότι θα επικοινωνήσει το συγκεκριμένο κατάστημα μαζί μου, πραγματικά την άλλη μέρα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι το κομμάτι που έλειπε θα το έστελναν με κούριερ χωρίς καμία χρέωση δικιά μου. Μέχρι να έρθει η κούριερ στα Ιωάννινα μετά από τρείς μέρες σε καθημερινή βάση με έπαιρναν τηλέφωνο από την ΙΚΕΑ να ενημερωθούν αν παρέλαβα το δέμα.

Πραγματικά παρέλαβα το δέμα χωρίς καμία χρέωση.

Θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για την τέλεια εξυπηρέτηση τους.

Πέτρος Β.
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!