tromaktiko: «Ναι» στην απελευθέρωση, «όχι» στον αφελληνισμό των μεταφορών, λέει η ΕΣΕΕ

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

«Ναι» στην απελευθέρωση, «όχι» στον αφελληνισμό των μεταφορών, λέει η ΕΣΕΕ



Tην αντίθεσή της στο ενδεχόμενο αφανισμού των Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημόσιας Χρήσης και στον
 «αφελληνισμό» των μικρομεσαίων μεταφορικών επιχειρήσεων, δηλώνει η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου, με αφορμή το νέο κύκλο συναντήσεων της κυβέρνησης με τους μεταφορείς.



Η ΕΣΕΕ, σε ανακοίνωσή της, αναφέρει ότι ως κοινωνικός εταίρος και επίσημος συνομιλητής της κυβέρνησης, με μοναδικό σκοπό την αποφυγή νέων κινητοποιήσεων και δημιουργίας προβλημάτων και αναταραχών στην αγορά, απέστειλε επιστολές προς τους αρμόδιους υπουργούς Οικονομίας και Υποδομών, Λούκα Κατσέλη και Δημήτρη Ρέππα αντίστοιχα, ενόψει του νέου κύκλου συναντήσεων της κυβέρνησης με τους μεταφορείς.


Στις επιστολές τονίζει ότι τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης αγορών, υπηρεσιών και επαγγελμάτων, αλλά αντιτίθεται σε οποιαδήποτε απαξίωση περιουσιακών στοιχείων, δεν συμφωνεί με την κατάργηση του προσωπικού στοιχείου στην ελληνική αγορά και σίγουρα διαφωνεί με τον «επιχειρούμενο αφελληνισμό» των μικρομεσαίων μεταφορικών επιχειρήσεων.


Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στις επιστολές:


«…Αναφορικά με το σχέδιο νόμου περί οδικών εμπορευματικών μεταφορών, θεωρούμε αδιανόητο να μην υπάρχει κανένας περιορισμός ως προς την εθνικότητα, όταν οι διατάξεις του νόμου εφαρμόζονται αποκλειστικά μεταξύ των πολιτών των κρατών-μελών της ΕΕ. Επίσης, θεωρούμε δίκαιη την ένταξη των οδικών μεταφορών στον νέο αναπτυξιακό νόμο ως ξεχωριστή και ειδική κατηγορία, με στόχο την συντομότερη αντικατάσταση των οχημάτων σε νέας τεχνολογίας φιλικής προς το περιβάλλον, όπως άλλωστε προβλέπεται από το εναρμονισμένο νομοσχέδιο».


» Επιπροσθέτως, ιδιαίτερη προσοχή εκτιμούμε ότι πρέπει να δοθεί στην μετατροπή των φορτηγών Ιδιωτικής Χρήσεως αυτοκινήτων σε Δημοσίας Χρήσεως. Κατά τη γνώμη μας, η ανεξέλεγκτη μετατροπή δεν θα ωφελήσει τους μικρομεσαίους εμπόρους και βιοτέχνες αλλά τις μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις».


» Τέλος, κρίνουμε δίκαιο να επεκταθεί η μεταβατική περίοδος και προτείνουμε να δοθεί δωρεάν στους κατέχοντες μια επιπλέον "πράσινη" άδεια, για χρήση εντός τριετίας, ενώ η σταδιακή μείωση της εισφοράς να διατηρήσει στην ολοκλήρωσή της ένα υπόλοιπο της σημερινής αξίας της, ως συμπλήρωμα στην χαμηλή σύνταξη των μεταφορέων».
 
 
Πηγή: in.gr
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!