tromaktiko: Αθήνα μια πόλη ηχορύπανσης.

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Αθήνα μια πόλη ηχορύπανσης.



Κάθε τι είναι αφημένο στην τύχη του. Ο καθένας κάνει ότι θέλει χωρίς να τον νοιάζει για τίποτα και ειδικά για τους γύρω του.
 Γιατί αν είχε μια στοιχειώδη νοοτροπία (που αυτή δημιουργείτε και δεν φτιάχνεται στην πορεία) δεν θα έκανε τον παν να ενοχλεί τους γύρω του.
Κλασικό παράδειγμα πόλης με ατελείωτη ηχορύπανση, και άσχημης νοοτροπίας, ο Δήμος Αχαρνών (Μενίδι)
Έχω την ατυχία να διαμένω εκεί και βλέπω την ολική απουσία της Αστυνομίας, αλλά και του κράτους γενικότερα.
Όταν η ώρα είναι περασμένη ποια και εκεί που Αστυνομία έχει κάνει τις ημερήσιες βόλτες της, εμφανίζονται σιγά σιγά όλοι οι συμμετέχοντες σε αυτήν την άθλια κατάσταση που περιγράφω ποιο πάνω!
Μηχανάκια και αυτοκίνητα με εξατμίσεις έτοιμες για απογείωση και φυσικά η διαπασών μουσική. Η Αστυνομία όμως απούσα.
Τα τραγικό της όλης κατάστασης?
Πολλές φορές θέλησα να διαμαρτυρηθώ, που αλλού, στην Αστυνομία φυσικά, για ηχορύπανση που αφορούσε , διαπασών μουσική σε συνεχόμενες ημέρες κοντά στην γειτονιά μου( λεωφόρος Δημοκρατίας και κοντά στον οικισμό των Αθίγγανων). Καταγγελίες ένα σωρό. Η κοροϊδία όμως της Ε.Α δεν έχει όριο. Καμιά ενέργεια εκ μέρους της. Απλά σε δουλεύουν στο τηλέφωνο.
Μετά από όλα αυτά θέλησα να επισπευτώ ο ίδιος το Αστυνομικό τμήμα της περιοχής μου και να καταγγείλω για μια ακόμη φορά την ηχορύπανση που λαμβάνει μέρος στην γειτονιά μου:
Η απάντηση των αξιωματικών του τμήματος, αλλά και του ίδιου τη Διοικητή? “ Δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα με Αθίγγανους διότι αποτελούν ένα είδος Γκέτου”
Πείτε μου λοιπόν μετά από όλα αυτά, σε ποια χώρα ζω άραγε?
Ποιος ο ρόλος της Αστυνομίας λοιπόν και που αλλού να απευθυνθώ μετά από όλα αυτά?
Μήπως να προσλάβω Μπράβους και να αρχίσω να παίρνω μόνος μου την κατάσταση στα χέρια μου?
Ο Δήμος Αχαρνών που είναι ενήμερος γενικότερα για αυτά που συμβαίνουν στην πόλη γιατί δεν κάνει κάτι?
ΑΙΣΧΟΣ λοιπόν για όλα αυτά που συμβαίνουν και πιο πολύ ντροπή για την Αστυνομία που δεν μπορεί να κάνει την δουλειά της.
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!