tromaktiko: Απάραδεκτη συμπεριφορά πιλότου και υπαλλήλων

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

Απάραδεκτη συμπεριφορά πιλότου και υπαλλήλων



Είναι Κυριακή και ο πατέρας της κοπέλας μου πηγαίνει στη Γερμανία επαγγελματικό ταξίδι. Πρέπει να βρίσκεται εκεί Δευτέρα πρωί. Ξεκινάει λοιπόν πάει σε ενα ταξιδιωτικό γραφείο εδώ στην Καρδίτσα...
(Όπως και πηγαίνει πάντα γιατί ταξιδευει 2,3 ή και 4 φορές τον μήνα για εξωτερικό) και κλείνει εισητήριο απο Νέα αγχίαλο για Ντιζελντορφ Γερμανίας στις 2:15 μ.μ. με την Air Berlin. Φτάνουν στην Νέα Αγχίαλο Βόλου όπως έγραφε και το εισιτήριο και ρωτάει που ακριβώς είναι το αεροδρόμιο μιας και τέθηκε πρόσφατα σε λειτουργία. Εκεί, ενημερώνεται οτι το αεροδρόμιο δεν είναι τελικά στην Νέα Αγχίαλο αλλά στον Αλμυρό Βόλου άσχετα με το τι έγραφε το εισιτήριο πάνω. Τα μαζεύει απο 'κεί και πάει "τρέχωντας" στον Αλμυρό, βρίσκει μια πινακίδα χωμένη στα βάτα που έδειχνε "To Airport" και φτάνει στην κυριολεξία άρων αρων. Πάει να επιβιβαστεί στις 1:45 δηλαδή μισή ώρα νωρίτερα.. Εκεί του λένε πως δεν μπορεί να επιβιβαστεί γιατί το check-in έχει κλείσει. Παρακαλάει την υπάλληλο που αντιπροσώπευε την εταιρία στο αεροδρόμιο και της εξηγεί πως πετάει συνέχεια απο Θεσσαλονίκη στην συγκεκριμένη διαδρομή και πως δεν είχε πρόβλημα όσες φορές έφτασε αργότερα και σε αεροσκάφη πολύ μεγαλύτερα απο αυτό που ήταν εκείνη την στιγμή (Charter). Η υπάλληλος προσπαθεί απαθέστατα να επικοινωνήσει με τον πιλότο, τον βρίσκει, του εξηγεί και ο πιλότος απαντά: Όχι! Του ξανα λέει πως έχει η κατάσταση και εκείνος απαντά ξανά: Όχι! Τους εξηγεί πάλι ο άνθρωπος πως το εισιτήριο έγραφε πάνω Νέα Αγχίαλο και πως ο χρόνος που έχασε είναι απο δικό τους λάθος και η υπάλληλος προσπαθεί ξανά να εξηγήσει στον πιλότο και εκείνος απαντά: Όχι! Τελικώς, επί 30 + λεπτά μιλούσαν στον πιλότο ώσπου έφυγε χωρίς να επιβιβαστεί. Το ερωτήματα μου είναι τα εξής:


α) Προς τον πιλότο: Πόσο γίγαντας μπορεί να είσαι και αρνείσαι μονολεκτικά και με αντίδραση λες και σε κουράσαμε; Και αφού αρνείσαι γιατί δεν δίνεισ εξηγήσεις ή μάλλον γιατί δεν πληρώνεις το εισιτήριο;
β) Προς την υπάλληλο: Κοπελιά.. Πληρώνεσαι για να μασάς τσίχλες στο αεροδρόμιο; Για να ξέρω αν είναι να σε πληρώνω με τσίχλες.
γ) Προς την Air Berlin: Σύντομα, προβλέπω την μείωση των πτήσεων σας, άν σας έχουν μείνει πελάτες..
δ) Προς Αερολιμένα Αλμυρού: Αντί να φροντίσετε το κόσμημα που σας δώθηκε, το έχετε λές και είναι αποθήκη σε κινέζικο λιμάνι. Προς στιγμήν νόμιζα πως ήταν τουαλέτες ο χώρος υποδοχής και αναμονής.

Φιλικά, ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!