tromaktiko: Η επανηλημένη ξεφτίλα των CARREFOUR στα Γιάννενα

Σάββατο 28 Αυγούστου 2010

Η επανηλημένη ξεφτίλα των CARREFOUR στα Γιάννενα



Σήμερα το πρωί, πήγα στα Carrefour για να κάνω μερικές αγορές και επί της ουσίας ο επικεφαλής του καταστήματος με αποκάλεσε απατεώνα, επειδή του υπέδειξα ότι άλλες τιμές έχουν στο ράφι και άλλες στο ταμείο...


Πήγα λοιπόν να πάρω ένα ριχτάρι το οποίο στο ράφι είχε τιμή 28 ευρώ. Όταν έφτασα στο ταμείο, είδα ότι προσπαθούν να μου το χρεώσουν 30 ευρώ. Όταν τους το είπα, φρόντισα να βγάλω και τη φωτογραφία που σας επισυνάπτω, η οποία δείχνει ότι ολόκληρο το ράφι έχει ριχτάρια των 28 ευρώ.

Αυτό που συνέβαινε λοιπόν είναι τα ριχτάρια των 30 ευρώ να τα έχουν βάλει στο ράφι που είχε τιμή για 28 Ευρώ. Όταν ήρθε ο υπέυθυνος και του είπα ότι αυτό σημαίνει ότι άλλη τιμή υπάρχει στο ράφι και άλλη στο ταμείο,  αυτό που μου είπε ήταν η άθλια δικαιολογία ότι κάποιος πελάτης το έκανε. Ότι δηλάδη κάποιος πελάτης έκανε το εξής...πήρε όλα τα ριχτάρια των 30 ευρώ και α έβαλε στο ράφι με τα ριχτάρια των 28 ευρώ. 
Φυσικά αυτό με εκνέυρισε ακόμα πιο πολύ γιατί αντί να παραδεχτεί απλά το λάθος και να ζητήσει ένα συγνώμη, με πέρασε ουσιαστικά για ηλίθιο και μου είπε μια γελία μαλ... έτσι για να πει κάτι. Τότε λοιπόν γι αντίδραση, του είπε ότι δεν με ενδιαφέρει και ότι απαιτώ να εφαρμοστεί η πολιτική της εταιρίας που λέει ότι "όποιο προϊόν έχει διαφορετική τιμή ανάμεσα στο ράφι και το ταμείο, ο πελάτης παιρνει το προϊόν δωρεάν". 
Τότε λοιπόν σοβάρεψε και μου είπε άλλη μια ηλιθιότητα, ότι θα πρέπει να τσεκάρω το barcode της τιμής στο ράφι και του προϊόντος για να δω αν είναι το ίδιο. Πόσο ηλίθιους θεωρούν τους πελάτες τους δηλαδή; Η απάντησή μου ήταν ότι φυσικά δεν μπορώ να ελέγχω κάθε προϊόν από τα δεκάδες που παίρνω με το barcode.
Και τότε μου απάτησε το χερότερο από όλα... "αυτό μπορεί να συμβαίνει σε πολλά προϊόντα εδώ μέσα κύριε, και βλέπω ότι εσείς μάλλον τα ψάχνετε όλα για να δείτε που συμβαίνει και να τα πάρετε δωρεάν".
Το γεγονός ότι δεν βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο νοσοκομείο με σπασμένη μύτη, οφείλεται στο ότι δίπλα ήταν η έγκυος γυναίκα μου η οποία με συγκράτησε και δεν ήθελα να την ταράξω.
επί της ουσίας όμως αυτό που μου είπε είναι:
1) Τα Carrefour επίσημα χρησιμοποιούν παραπλανητικές τιμές σε διάφορα προϊόντα τους για να μπερδέψουν τους πελάτες.
2) Όταν κάποιος πελάτης διεκδικεί τα δικαιώματά του φτάνουν στο σημείο να τον προσβάλουν αποκαλώντας τον απατεώνα
3) Η πολιτική που υποτίθεται ότι έχουν είναι μόνο για τις ταμπελίτσες στην είσοδο και για τις διαφημίσεις στην τηλεόραση
4) Μια ακόμα μεγάλη επιχείρηση θεωρεί τους πελάτες της πορτοφολια και δεν υπάρχει κανείς να μας προστατέψει.

Αγανακτισμένος αναγνώστης
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!