“Από το 2006, η Like.com διευρύνει τα όρια του ηλεκτρονικού εμπορίου με μικρά και σταθερά βήματα”
όπως μας λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Munjal Shah. “Είμασταν οι πρώτοι που βάλαμε οπτική αναζήτηση στον τομέα της ηλεκτρονικής αγοράς, οι πρώτοι που υλοποιήσαμε αυτόματο σύστημα ελέγχου για το αν συνδυάζονται μεταξύ τους τα ρούχα που αγοράζει ο κόσμος ηλεκτρονικά, και πολλά άλλα. Δεν επαναπαυθήκαμε στις δάφνες μας και ούτε πρόκειται να το κάνουμε τώρα. Αντιμετωπίζουμε την ένωσή μας με την Google σαν μια ευκαιρία να διευρύνουμε τους ορίζοντές μας”.
Η Like.com ξεκίνησε την πορεία της το 2006 από τα κατάλοιπα της Riya, εταιρείας που ειδικευόταν σε μηχανές αναζήτησης με αναγνώριση προσώπων. Όταν η εταιρεία διαλύθηκε ο Shah χρησιμοποίησε την τεχνογνωσία για να δημιουργήσει την Like.com.
Τελευταία, η Google πειραματίζεται με οπτική αναζήτηση και αναγνώριση εικόνων. Το 2009, παρουσίασε το Similar Images, εργαλείο που χρησιμοποιεί τεχνολογία αναγνώρισης εικόνων, προκειμένου να ομαδοποιήσει τα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση την μεταξύ τους ομοιότητα. Ο Γίγαντας της αναζήτησης εξέλιξε την τεχνολογία Image Search, αλλά η εξαγορά της Like.com δείχνει ότι το πόσο σοβαρά αντιμετωπίζει το όλο θέμα.
Σύμφωνα με το Techcrunch η Google πλήρωσε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια για την εξαγορά.
dailytech.gr