διακοπή της συνδρομής ή οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τις παραπάνω υπηρεσίες σου ζητάνε να αφήσεις τα στοιχειά σου και θα υπάρχει επικοινωνία με κάποιον εκπρόσωπο της εταιρίας σε διάστημα 4 και ωρών.
Λέγοντας τους ότι εγώ τηλεφώνησα στη Nova εκείνοι σου απαντούν ότι τηλεφώνησες στην FORTHNET.Εκ των ύστερων έμαθα ότι λόγο φόρτου εργασίας η nova ρίχνει το τηλεφωνικό κέντρο στη FORTHNET όπου λογικό είναι οι υπάλληλοι της FORTHNET να μην γνωρίζουν θέματα Nova .Mήπως θα έπρεπε η αντιμετώπιση να είναι καλύτερη ;Γιατί δεν μπορεί να ζητανε από τους πελάτες να είναι τυπικοί σε θέματα πληρωμής λογαριασμών αλλά από την άλλη να σε εξυπηρετούν όποτε εκείνοι θέλουν (εγώ την Δευτέρα τους κάλεσα στις 14:00 και εκείνοι με κάλεσαν στις 19:30).
Σημειωτέον ότι η Nova είναι η μόνη εταιρία παροχής υπηρεσιών στην Ελλάδα που δεν σου επιτρέπει να έχεις έναν ανεξόφλητο λογαριασμό(σου κάνει διακοπή και σε υποχρεώνει να πληρώσεις τέλη επανασύνδεσης γύρω στα 8 ευρω).
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ