tromaktiko: Oι δύο μήνες που άλλαξαν την ζωή μου...Δώστε 2 λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε...

Δευτέρα 16 Αυγούστου 2010

Oι δύο μήνες που άλλαξαν την ζωή μου...Δώστε 2 λεπτά από τον χρόνο σας να διαβάσετε...



Γεια σας θα ήθελα να δημοσιεύσετε αυτό το group που έφτιαξα στο facebook.

Παρακάλώ διαβάστε το info είναι 2 λεπτάκια και πείτε σε όλους να το κάνουν add...
Link : http://www.facebook.com/group.php?gid=110913508963728
Το κείμενο στο info είναι το ακόλουθo.

Γεια σας , θα σας παρακαλέσω να διαβάσετε δυο σειρούλες…
Εδώ και 2 μήνες έχει αλλάξει η ζωή μου. Είναι που μόλις έμαθα ότι ο Πατερούλης μου ( το θηρίο ) έχει καρκίνο. Έχω χάσει την ζωή κάτω από τα πόδια μου.
Το μόνο που θέλω σε αυτό το group είναι να μάθετε κάποια πράγματα ώστε να προλάβετε το κακό αυτό που έπαθε ο Πατερούλης μου.
Όποιος καπνίζει λοιπόν ανεξαρτήτως ηλικίας μετά από κάποια χρόνια κάπνισμα θα πρέπει να κάνει κάθε χρόνο μια ακτινογραφία θώρακος, και έναν υπέρηχο άνω και κάτω κοιλίας προληπτικά.
Θέλω να το μεταφέρετε στους δικούς σας ανθρώπους , στους φίλους και συγγενείς σας και να τους πιέσετε να το κάνουν. Ίσως σωθούν … Μην το αφήσετε γιατί μπορεί να είναι πολύ αργά μετά. Ένα απλό check up που πρέπει να το προσθέσουν στην ζωή τους αυτοί που καπνίζουν.
Αυτό το απλό πράγμα δεν το είχε πει κανένας στο Πατερούλη μου ακόμα ούτε και ο καρδιολόγος του, και πλέον μόνο ο Θεούλης μπορεί να τον κάνει καλά.
Ελπίζω να το διαβάσατε και να το καταφέρετε να σώσετε κάποιον … Ευχαριστώ πολύ στείλτε το παντού και όπου μπορείτε …
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!