εργασίες λόγω του ότι δεν ολοκληρώθηκαν οι απαλλοτριώσεις.Aυτό που παρατηρείται σε αυτό το τμήμα είναι ότι οι εργασίες γίνονται στα δυο άκρα του, δηλαδή κοντά στο Κεφαλόβρυσο και στη σήραγγα της Καλυδώνας. Στο υπόλοιπο βλέπει κανείς να έχουν ξεκινήσει μεν οι εργασίες, αλλά να διακόπτονται κατά διαστήματα αφού μεσολαβούν ιδιοκτησίες για τις οποίες δεν έχει ολοκληρωθεί η απαλλοτρίωση και βέβαια δεν έχουν παραδοθεί στην εταιρία.Κατά διαστήματα επίσης παρατηρούνται συνεργεία της αρχαιολογικής υπηρεσίας που κάνουν ανασκαφικές εργασίες και μέχρι να ολοκληρωθούν δεν μπορεί να εξελιχθεί το έργο. Σε ότι αφορά την σήραγγα της Καλυδώνας σε αυτή μέχρι στιγμής έχει κατασκευαστεί το 50% και προχωρά κανονικά.Καθυστερήσεις παρατηρούνται και στο τμήμα από Άνω Βασιλική μέχρι σήραγγα Καλυδώνας. Πρόκειται για ένα τμήμα 8 περίπου χιλιομέτρων και αυτή τη στιγμή εργασίες γίνονται μόνο στο μισό, λόγω μη ολοκλήρωσης των απαλλοτριώσεων. Και αυτό το κομμάτι δουλεύεται τμηματικά, αφού μεσολαβούν σημεία μη απαλλοτριωμένα.Η ίδια εταιρία κατασκευάζει και τη γέφυρα του Ευήνου στη θέση Κάλφα, η οποία ευτυχώς δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα και προχωρά κανονικά. Μάλιστα θα είναι έτοιμη ως τον Απρίλιο του 2011, όπως προβλέπεται από το χρονοδιάγραμμα. Μέχρι στιγμής έχει κατασκευαστεί το 50% των βάθρων και προχωράει η κατασκευή του φορέα, ενώ το μήκος της είναι 240 μέτρα.Στο κομμάτι της Ηπείρου οι απαλλοτριώσεις βρίσκονται σε χαμηλό επίπεδο, μόλις στο 2% και από το σύνολο το 15% μόνο ανήκουν στο δημόσιο και το85% σε δήμους και ιδιώτες.Η καθυστέρηση ίσως να μην επηρεάζει τώρα το χρονοδιάγραμμα, αφού το κομμάτι αυτό προβλέπεται από τη σύμβαση να παραδοθεί τελευταίο, το 2013, αλλά αν συνεχιστούν οι εργασίες με αυτό το ρυθμό θα ξεπεράσουμε του 2013. Εργοτάξιο υπάρχει στη περιοχή της Μυροδάφνης χωρίς να παράγεται σημαντικό έργο και στη σήραγγα Αμπελιάς.
ΝΕΟΙ ΑΓΩΝΕΣ