tromaktiko: ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕ ACS

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕ ACS




Τέλη Ιουλίου πήγα στην acs και απέστειλα με αντικαταβολή ένα πακέτο, διαλέγοντας μάλιστα courier λόγω του ότι ο παραλήπτης βιαζόταν να το λάβει. Αυτό έγινε σε αντίθεση με τις προηγούμενες φορές που τα πακέτα τα έστελνα μέσω των ΕΛΤΑ και σε περίπου μία εβδομάδα ερχόταν ο ταχυδρόμος και μου έδινε μετρητά τα λεφτά της αντικαταβολής. Πράγματι το πακέτο έφτασε στην ώρα του, αλλά λόγω του ότι θα έλειπα διακοπές αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο κοντά μετά 10 Αυγούστου (είχαν ήδη περάσει πάνω από 10 μέρες) για να ρωτήσω πότε θα λάβω τα χρήματά μου. Στο τηλέφωνο μου είπαν πως η εντολή είναι να βγει στις 18 Αυγούστου !!!!!. Μου πρότειναν μάλιστα να τα βάλουν και κατευθείαν στο λογαριασμό μου, αλλά με τις τράπεζες που συνεργάζονταν δε συνεργαζόμουν εγώ, οπότε μου είπαν πως τότε ούτε αυτό γίνεται. Για να μη μακρηγορώ η επόμενη επικοινωνία ήταν στις 5 ή 6 Σεπτεμβρίου αν δε κάνω λάθος οπότε μου είπαν να μου στείλουν ένα φαξ να το συμπληρώσω και να το στείλω πίσω. Έλα όμως που δεν έχω φαξ και δε γινόταν (σύμφωνα με τα λεγόμενά τους ) με άλλο τρόπο, οπότε αναγκάστηκα να πάω σε κατάστημα acs (μετά από 2-3 μέρες) να συμπληρώσω μία αίτηση, και επειδή πάλι προέκυψε το θέμα με τις τράπεζες έπρεπε να ζητήσω να μου εκδωθεί επιταγή στο όνομα μου ώστε να πάω στη τράπεζα και να πληρωθώ. Και σήμερα!!!! εδέησε να έρθει ο courier να μου δώσει την επιταγή (μετά από ενάμιση μήνα). Και όλα αυτά για το ποσό των 70 ευρώ!!!!!
Ποτέ ξανά αντικαταβολή με acs...

 ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
     



Εδώ σχολιάζεις εσύ!